Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:596355
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  REKLĀMAS MĒRĶI, VEIDI UN LOMAS    5
  REKLĀMAS MĒRĶI    5
  REKLĀMAS VEIDI    6
  REKLĀMAS LOMAS    7
  VIZUĀLĀ REKLĀMA    8
2.  REKLĀMAS UZTVERES PSIHOLOĢIJA    10
  KOGNITĪVĀ TEORIJA    10
  UZMANĪBAS PIESAISTE    11
  TRĪS UZTVERES POZĪCIJAS    14
  IEDARBĪBA UZ ZEMAPZIŅU UN UZMANĪBAS VADĪŠANAS PAŅĒMIENI    16
3.  ATTIEKSMES MAIŅA UN AUDITORIJAS ĪPATNĪBAS    17
  ATTIEKSMJU FUNKCIJAS    18
  AUDITORIJAS ĪPATNĪBAS    19
4.  PĒTNIECĪBAS METODOLOĢIJA    20
5.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    23
  SECINĀJUMI    29
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    30
  PIELIKUMS    32
Extract

SECINĀJUMI
Cilvēki vairāk par reklāmas saturu aizdomājas nopietnās reklāmās. Visvairāk uzmanību noturēja CSDD reklāma, kuras tekstu un jēgu saprata visi. Šī reklāma uzrunāja auditoriju emocionālā līmenī, un tas arī nostrādāja.
Reklāma, kuras mūzika ir pārāk atraktīva, nomāc reklāmas saturu (tekstu), līdz ar to var pamanīt savādāku attieksmi vecuma un dzimuma grupās. Jauniešus tā uzrunāja mūzikas dēļ, vecākus cilvēkus neuzrunāja, jo mūzika neļāva saprast reklāmas mērķi.
Tēli reklāmā var ietekmēt dzimumu attieksmi pret reklāmu. Coca –cola reklāmas tēls – turīgs vīrietis, labi dzīves apstākļi, lika vīriešiem pret reklāmu izturēties neitrāli, sievietes tas uzrunāja.
Efektīvu rezultātu reklāmas panāk ar iebiedēšanas paņēmieniem, un CSDD reklāmas to izmanto efektīvi un tiek panākts vēlamais efekts.
Ir pamanāma zināma līdzība Šellija Čeikena heiristikas jēdzienam. CSDD reklāma efektīgi panāca to, ka cilvēki pievērš savu uzmanību, un aizdomājas cik lielā mērā tas skar viņu personiski, savukārt Evian ūdens reklāmai tas neizdevās, jautrā mūzika uzrunā jauniešus, jo viņi pie tādās mūsdienīgas mūzikas atpūšas ikdienā, bet vecāki cilvēki nesaskata tā jēgu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register