Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:401745
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 50 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
  TEORĒTISKĀ DAĻA   
1.  Uztveres jēdziens un stereotipu nozīme reklāmas uztverē   
1.1.  uztveres jēdziens   
1.2.  uztveres stereotipu nozīme reklāmā   
1.3.  reklāmas psiholoģijas atzinumi par uztveres atšķirībām   
2.  Reklāmas uztveres stereotipu atšķirības dažādās vecumgrupās   
2.1.  agrīnais briedums 20 - 40 g.v   
2.2.  vēlīnais briedums 55 - 70 g.v   
3.  Personisko konstruktu nozīme reklāmas uztverē   
4.  Reklāmās ietverto simbolu uztveres raksturojums   
4.1.  psihoanalīzē   
4.2.  geštaltpsiholoģijā   
  Secinājumi   
Extract

Reklāmas nozīme mūsdienās pasaulē un arī Latvijā tiek uzskatīta par ļoti lielu. Reklāmas biznesā ir nodarbināti daudzi tūkstoši cilvēku un tās apgrozījums skaitāms miljonos un miljardos dolāru. Ikviens cilvēks mūsu sabiedrībā saskaras ar reklāmu daudzos tūkstošos veidu. Lai arī daļa reklāmas visumā izrādās cilvēkam noderīga, tomēr vairums no tās izrādās kaitinoša un izsauc negatīvas emocijas. Āttīstītajās Rietumeiropas valstīs un ASV pastāv ne tikai jau izveidojušās reklāmas tradīcijas, var pat teikt reklāmas zinātne, bet ir veikti arī neskaitāmi pētījumi reklāmas jomā. Latvijā, attīstoties brīvā tirgus un konkurences attiecībām, aizvien lielāka uzmanība tiek pievērsta reklāmas kvalitātei. Ražotāji un tirgotāji saprot, ka ir jāreklamējas, bet kā to darīt, lai reklāma strādātu un tiktu sasniegti uzņēmuma mērķi? Atbildes piedāvā sniegt pirmkārt jau reklāmas kompānijas, otrkārt, reklāmas psiholoģija. Zināmā mērā tas ir apstāklis, kas rada daudzus mītus par reklāmu kā parādību. Daudzajām reklāmas sabiedrībām ir sevi jāuztur un jānodrošina ar darbu. Tādejādi tām ir izdevīgi kultivēt sabiedrībā mītus par reklāmas visspēcību un tās raksturu. Domājams visvairāk patiesības par reklāmu spētu pateikt paši reklāmas pasūtītāji, taču to balsis nav dzirdamas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1114910
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register