Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:482716
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Situācijas analīze    3
  SWOT analīze    4
  Reklāmas kampaņas stratēģija    5
  Mēdiji    5
  Laika plāns    6
  Kampaņas izmaksas    7
  Reklāmas vēstījums    8
  Informatīvais darbs pēc reklāmas kampaņas beigām    9
Extract

Ogrē jau vairākus gadus darbojas vairumtirdzniecības – loģistikas uzņēmums „QualFast”. Uzņēmumam pieder vairumtirdzniecības bāze Ogrē, kurā atrodas pārtikas produkti, saimniecības un higiēnas preces. „QualFast” sniedz iespēju mazumtirgotājiem iegādāties preces priekš saviem uzņēmumiem, kā arī piedāvā loģistikas pakalpojumus. Uzņēmums apkalpo mazumtirgotājus visā Latvijā. Bāzē mazumtirgotāji var iegādāties un pasūtīt gan saimniecības, gan higiēnas preces, gan pārtiku.
Uzņēmumam „QualFast” Ogrē šobrīd nav identisku konkurentu, bet par daļējiem konkurentiem var uzskatīt, uzņēmumus, kuri ražo un pēc tam arī piegādā. Latvijas mērogā konkurence ir liela, bet „QualFast” ieņem ievērojamu tirgus daļu (14%) pateicoties profesionāliem darbiniekiem un aģentiem, kas nodarbojas ar jaunu klientu piesaisti, kā arī ar loģistikas servisa kvalitāti un ātrumu. Uzņēmumam ir svarīgi, lai tas darbotos pēc galvenajiem pakalpojumu sfēras principiem (kvalitatīvi, ātri un klientam tīkami), kas nodrošinātu klientu apmierinātību. Tādēļ uzņēmuma vadība pielieto dažādas metodes, kā paaugstināt darbinieku darba kvalitāti, piemēram, izsludinot konkursu „labākais mēneša darbinieks” un tml.
Uzņēmuma „QualFast” mērķauditorija šobrīd ir mazumtirgotāji visā Latvijā, pārsvarā tie ir mazie veikali un veikalu tīkli. Patstāvīgs klients ir, piemēram, kiosku tīkls „Plus punkts”.
Lai piesaistītu jaunu mērķauditoriju – veikalu klientus, kā arī tos pircējus, kas dzīvo tālāk no veikaliem un kam nepatīk vai nav laika iepirkties, uzņēmums „QualFast” nolēmis ieviest preču piegādi uz mājām. Tā kā vairumtirdzniecības bāze atrodas tieši Ogrē un mazu skaitu preču piegādāt uz vietām, kas atrodas tālu, nav izdevīgi, uzņēmums, šādu servisu piedāvās tieši Ogres novada iedzīvotājam – Jaunogrē, Ogres centrā, Pārogrē, Ogresgalā. Uz visām šī reģiona vietām iespējams nokļūt maksimums 30 minūšu laikā. Līdz ar idejas rašanos tika veikta Ogres iedzīvotāju aptauja par šāda pakalpojuma nepieciešamību, kā arī naudas summu, ko Ogres iedzīvotāji būtu gatavi maksāt par pakalpojumu. Apkopojot aptaujas rezultātu, var secināt, ka šāds pakalpojums viņiem ir nepieciešams un maksimālā summa, ko Ogres novada iedzīvotāji būtu gatavi maksāt par piegādi ir Ls 1.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1189763
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register