Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:875193
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.04.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Īss uzņēmuma “māja.lv” darbības veida apraksts    5
1.1.  Uzņēmuma “māja.lv” piedāvāta produkta raksturlielumi, sortiments un marka    5
2.  Mārketinga iekšējā un ārējā vide    7
2.1.  Mārketinga iekšējā vide    7
2.2.  Mārketinga ārējā vide    7
2.2.1.  Mārketinga makrovide    7
2.2.2.  Mārketinga mikrovide    9
3.  SVID analīze    12
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Extract

Katru gadu ikvienā valstī tiek dibināti daudzi jauni uzņēmumi. Tajā pat laikā daudzus uzņēmumus pasludina par maksātnespējīgiem, bankrotējušiem, tie tiek likvidēti. Uzņēmējdarbība un tās vide mūsdienās ir ļoti mainīga. Tāpēc uzņēmējiem nemitīgi jāpilnveido uzņēmējdarbības stratēģiju un jākoriģē mērķi. Uzņēmējam pats galvenais ir lūkoties soli, bet vēl labāk vismaz divus soļus uz priekšu tajā jomā, kurā viņš darbojas vai nolēmis darboties. Kā apliecina prakse, tad patiesi konkurētspējīgi ir tie uzņēmumi, kas īsteno uzņēmējdarbību, izmanto jaunāko tehnoloģiju, ļoti rūpīgi veic tirgus izpēti, izstrādā un elastīgi īsteno perspektīvas mārketinga plānus.
Pašos pamatos mārketings nozīme ar peļņu radīt pircējus. Un tas ļoti reti ir viegls uzdevums. Patiesībā tas ir process, kas sākas ar to, ka tiek noteiktas pircēju grupas, noskaidrotas viņu vēlmes un nepieciešamības, saskaņojot, ko jūsu bizness var dot no tā, kas ir nepieciešams pircējam, un tad efektīva sazināšanās un tirdzniecība ar noskaidrotajām pircēju grupām … un, protams, tas viss jādara tā, lai gūtu peļņu!
Kā redzam, tā ir ļoti noteikta un sarežģīta zinātne, bet ne katrs uzņēmējs to apzinās. Bieži vien uz jautājumu “Kas ir mārketings?” mēs dzirdam sekojošu atbildi: “Tas ir kaut kas, kas saistīts ar pārdošanu un reklāmu …” vai vismaz kaut ko tamlīdzīgu. Tā ir ļoti muļķīga un arī ļoti dārga neverība. Mārketings ir daudz kas vairāk par pārdošanu, reklāmu un tirdzniecības palielināšanu. Nedrīkst virzīt tirdzniecības palielināšanu, ja skaidri nav zināms :
kam tiek pārdota prece vai pakalpojums;
pircēju motivāciju.
Kursa darba mērķis ir praktiski ar konkrētu uzņēmumu palīdzību veikt firmas mārketingu un tirgus pētīšanu uzņēmuma darbības nozarē. Tā rezultātā atklāt pozitīvās un negatīvās tendences šajā jomā, un dot priekšlikumus, kas sekmētu uzņēmumu turpmākai darbības efektivitātes paaugstināšanai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register