Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:341067
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Lai īstenotu un apmierinātu mērķpircēju prasības, organizācija izstrādā četru veidu pasākumus:
• produkts (ko piedāvā pircējam, lai apmierinātu to vajadzības un vēlmes);
• cena (cik pircējam maksā vajadzību apmierināšana);
• sadale un izvietojums ( kur pircējs var iegūt pakalpojumu, lai apmierinātu vajadzības);
• virzīšana tirgū ( kādi komunikācijas veidi jāīsteno, lai pircēju stimulētu pirkt pakalpojumu).
Veicot mērķpircēju izpēti un analīzi, un lai labāk izprastu pircēju, kā arī viņu vēlmes tika izmantoti Latvijas Lauku tūrisma asociācijas “Lauku ceļotājs” aptaujas dati. Ja papētām iemeslu, kāpēc viesi dodas uz laukiem baudīt tūrisma pakalpojumus, tad 68% min iemeslu – nedēļas nogales pavadīšana; 40% - svinību organizēšana; 25% - atvaļinājuma pavadīšana un 12% - izbraukuma sēžu organizēšana. Apskatot viesu apmeklējuma dinamiku, tad visvairāk viesu uz laukiem dodas vasaras mēnešos un decembrī. Ārpus tūrisma sezonas, galvenie iemesli, kāpēc viesi dodas uz laukiem ir cenu atlaides (62%); īpašas sezonai raksturīgas aktivitātes(58%); svētku svinēšana (35%). Kad izpētām pēc kādiem faktoriem viesi izvēlas atpūtas vietu, tad redzam, ka pastāv atšķirības vietas izvēlē starp Latvijas un ārzemju viesiem. Latvijas viesiem pirmajā vietā ir ūdens tilpnes tuvums (91%), tad seko pirts pakalpojumi (85%), ēdināšana (62%), laivas (44%), makšķerēšana (32%), slēpošana, velosipēdi, viesību organizēšana (25%) un zirgu izjādes pakalpojumu pieejamība ierindojas pēdējā vietā. Ārzemju viesiem faktoru nozīmīguma kārtība ir līdzīga, bet ar nelielām atšķirībām. Pirmajā vietā joprojām kā galvenais faktors atpūtas mītnes izvēlei paliek tās tuvums pie ūdens tilpnēm (69%),tad seko ēdināšana (25%), pirts pakalpojumu pieejamība (22%), velosipēdi (20%), laivas(14%), viesību organizēšana (10%), mazāk svarīga ir makšķerēšana un zirgu izjādes (7% un 9%). Un, kas ir interesants moments, ka ārzemju viesi neizvēlas mājas pēc tā, kur piedāvā slēpošanas pakalpojumus.
Izpētot atpūtas vietas izvēli pēc ietekmējošiem vides faktoriem, tad Latvijas viesiem svarīgi ir: nepiesārņota un mazapdzīvota vide; dzīvnieku un augu vērošana, dabas baudīšana; videi draudzīga atpūta. Ārzemju viesiem arī ir svarīgi pirmie divi faktori, bet trešā faktora vietā viesi izvēlas – tikšanās ar vietējiem iedzīvotājiem, tradīciju un kultūras iepazīšana, svētku svinēšana saskaņā ar tradīcijām.
Tūrisma uzņēmuma Vītoli potenciālie klienti ir no Latvijas, kā arī ārzemju tūristi. Klientu vecumam, tautībai, reliģijai, dzimumam nav nozīmes, tiks uzņemts jebkurš viesis, kas vēlēsies pirkt mūsu pakalpojumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register