Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:546175
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Firmas mārketinga vides raksturojums    5
2.nodaļa.  Mārketinga makrovides faktoru klasifikācijas sistēma    8
3.nodaļa.  Atsevišķu makrovides faktoru analīze Latvijā    10
3.1.  Demogrāfiskais faktors    10
3.2.  Ekonomiskais faktors    13
3.3.  Sociālkultūrs faktors    17
3.4.  Tiesiskais faktors    20
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Mārketings aizņem stabilu un svarīgu vietu ikvienas firmas darbībā. Tās pētījumi nosaka lēmumu pieņemšanu un tālāko kompāniju attīstības virzienu. Mārketings un tā darbības veidi pastāvīgi mainās, mainoties mikrovidei un makrovidei. Atšķirībā no mikrovides, makrovide nav kontrolējama. Tās pētīšana ir mūsdienu aktuāls jautājums.
Firmas mārketinga makrovides iedarbe ir ļoti dažāda. Visus ārējos faktorus pēc to ietekmes veida un pakāpes var iedalīt labvēlīgos un nelabvēlīgos. Neskatoties uz to, ka šie faktori neskar organizāciju ikdienas darbību, tie obligāti jāņēm vērā, plānojot mārketinga stratēģijas un darbību un vērtējot mārketinga vidi kopumā. Mārketinga makrovides pētījumi ir ļoti svarīgi tirgus kopējā stāvokļa noskaidrošanai. Pētījumu rezultātus var izmantot ne tikai konkrētas nozares ietvaros, bet arī valsts attīstības līmeņa analīzei. Kursadarba sagatavošanas gaitā tika izmantoti sekojoši informācijas avoti: Konkurences likums, likums “ Par uzņemējdarbību “, patērētāju tiesību aizsardzības likums, Preču un pakalpojumu drošuma likums, likums “ Par atbildību par preču un pakalpojumu trūkumiem”, J. Ē. Niedriša grāmata “ Mārketings”, V. Bikses grāmata “ Makroekonomikas pamati “, F. Kotlera grāmata “ Mārketinga pamati “, Latvijas Statistikas gadagrāmata, Ziņojums par tautsaimniecības attīstību un Valsts statistikas komitejas mājas lapa – www.csb.lv.
Kursadarbs sastāv no ievada, 3 nodaļām un nobeiguma ( secinājumi un priekšlikumi ). Pirmā nodaļa ir par firmas mārketinga vidi; otrā – par mārketinga makrovides faktoru klasifikācijas sistēmu; trešā satur atsevišķu makrovides faktoru analīzi Latvijā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register