Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870743
 
Evaluation:
Published: 31.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  REKLĀMAS UN REKLĀMAS KAPMPAŅAS BŪTĪBA    5
1.1.  Reklāmas nozīme    5
1.2.  Reklāmas kampaņas plānošana un vadīšana    7
1.3.  Reklāms kampaņu tēmu un devīžu izvēle    9
2.  REKLĀMAS KAMPAŅAS PLĀNOŠANAS GALVENIE POSMI    11
2.1.  Reklāmas kampaņas mērķu un mērķa auditorijas noteikšana    12
2.2.  Kampaņas budžeta noteikšana    14
2.3.  Mediju izvēle un plānošana    16
2.4.  Reklāmas pārbaude, ieviešana un rezultāta novērtēšana    18
3.  MĒDIJU VEIDI    20
3.1.  Reklāmas lapas, bukleti un brošūras    20
3.2.  Radio reklāma    22
3.3.  Televīzijas reklāma    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Kad uzņēmīgs kioska saimnieks gribēs paplašināt savu biznesu vietējā tirgū, diezin vai viņš vienkarši stāvēs un pacietīgi gaidīs klientus. Viņš izliks lielus, krāsainus cenrāžus, kur būs izcelti izdevīgākie pirkumi, pašā letes priekšā novietos pievilcīgākos izstrādājumus, lai tie tūliņ kristu acīs nejaušiem pircējiem, un, visticamāk, - centīsies verst uzmanību uz savām precēm arī ar attapīgiem aicinājumiem vai saistošiem izteicieniem.
Ikviens uzņēmuma vadītājs apzinās, ka firma nevar efektīvi darboties un attīstīties, neizmantojot reklāmas pasākumus. Jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas. Tātad, reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām.
Tomēr arī atsevišķa reklāma, piemēram presē, neko daudz nedos, ir nepieciešams veidot reklāmas kampaņas – veselu reklāmas kompleksu jeb sēriju, ievietojot tas dažādos reklāmas mēdijos: televīzijā, presē, radio, vidē u.t.t
Autors izvēlējās reklāmas kampaņas tēmu, jo uzskatā to par aktuālu sakarā ar Latvijas iestāšanos ES, kad Latvijas tirgū parādīsies vairāki jauni produkti, kuri būs efektīvi un plaši virzīti tirgū. Protams, daži uzņēmumi arī tagad īsteno plašus reklāmas pasākumus Latvijas teritorijā, bet lielākoties tie ir ārzemju uzņēmumi. Jo vietējie ražotāji vienkārši nevar atļauties reklāmas kampaņas to lielo izmaksu dēļ, neieskaitot tādus „gigantus” kā: „Aldaris”, „Cido”, „Laima” u.t.t.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register