Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:986173
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Reklāmas jēdziena skaidrojums    6
2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    7
3.  Reklāmu iedalījums    9
4.  Reklāmas veidu raksturojums masu medijos    10
4.1.  Iespiestā reklāma    10
4.2.  Radioreklāma    13
4.3.  Reklāma televīzijā    15
5.  Jēkabpils pilsētas sociāli ekonomiskais raksturojums    17
6.  Reklamēšanās iespēju un izmaksu raksturojums Jēkabpils masu medijos    18
6.1.  Reklamēšanās iespēju un izmaksu raksturojums laikrakstā “Brīvā Daugava”    18
6.2.  Reklamēšanās iespēju un izmaksu raksturojums Jēkabpils “Radio 1”    21
6.3.  Reklamēšanās iespēju un izmaksu raksturojums Vidusdaugavas televīzijā    24
6.4.  Reklamēšanās iespēju un izmaksu salīdzinājums Jēkabpils masu medijos    26
7.  Iedzīvotāju viedoklis par Jēkabpils masu medijos ievietotajām reklāmām, efektīvākās masu medija reklāmas noskaidrošana    29
  Secinājumi    32
  Izmantotā literatūra un avoti    33
Extract

Reklāmas galvenais uzdevums ir padarīt cilvēku par pircēju. Laba reklāma rada cilvēkā pārliecību, ka tieši reklamētās preces viņam trūkst.
No reklāmas lielā mērā ir atkarīga saražoto preču un pakalpojumu realizācija, tāpēc šī ir ļoti aktuāla tēma, jo mūsdienās strauji veidojas jauni uzņēmumi un palielinās konkurence. Kur vien skatāmies – televīzijā, radio, presē, veikalos, uz afišu stabiem – visur ir reklāmas.
Tēmas izvēli noteica tas, ka mūsdienās reklāmu ietekmē patērētāji iegādājas noteiktas preces un pakalpojumus, turklāt tieši masu medijos ievietotās reklāmas ir visefektīvākās, jo postmodernajā laikmetā plašsaziņas līdzekļi ir tie, kas veido sabiedrības uzskatus, domas, kā arī zināmā mērā ietekmē potenciālo pircēju rīcību, turklāt masu medijos ievietotās reklāmas ir viegli sasniedzamas un ieraugāmas – cilvēki skatās televīziju, lasa avīzes, klausās radio. Šajos masu medijos sastopamās reklāmas ir daudz pamanāmākas salīdzinājumā ar reklāmām uz afišu stabiem, transportlīdzekļiem, skatlogos u.c., tāpēc tika izvēlēts pētīt reklāmas masu medijos.
Pētījuma mērķis: izpētīt reklāmas mērķus, uzdevumus un reklāmas līdzekļus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register