Katru dienu ikviens pasaules iedzīvotājs saskaras ar dažādiem medijiem, kuri vēlas sniegt cilvēkiem nepieciešamo informāciju. Ar katru gadu cilvēki no šādiem mēdijiem kļūst arvien vairāk un vairāk atkarīgi, un to izmanto dažādi uzņēmēji un pakalpojumu sniedzēji, lai reklamētu savus pakalpojumus.
Šo darbu es izvēlējos, jo ar reklāmām cilveki saskaras katru dienu un tās jau ir kļuvušas par mūsu dzīves neatņemamu sastāvdaļu. Reklamu biznesā katru gadu apgrozās ļoti lielas naudas summas, un es domāju, ka būtu vērtīgi izpētīt kādi reklāmu veidi ir vispopulārākie Latvijā.
Daudziem cilvēkiem šādi reklāmu veidi šķiet traucējoši, bet citiem tieši pretēji šie mediji šķiet ļoti noderīgi, jo ar to starpniecību tie cenšas atrast kaut ko sev nepieciešamu. Lai kā arī nebūtu, reklāmas gan uz to nīdējiem, gan atbalstītājiem atstāj lielu iespaidu. Un bieži reklāmu veidotājiem nav svarīgi, vai šī reklāma cilvēkiem patiks vai nepatiks, galvenais ir tas, ka cilvēki šo reklāmu atceras.
Arī Latvijā, tāpat kā visā pārējā pasaulē reklāmas ieņem ļoti nozīmīgu lomu. Latvijā ir sastopami visi iespējamie reklāmu veidi, kā, piemēram, reklāmas internetā, televīzijā, presē, reklāmas stendi uz ielām, u.c. Pēdējo gadu laikā arvien lielāku popularitāti starp visiem medijiem ieņem tieši internets, tādēļ arī reklāmu tirgus internetā attīstās ļoti strauji.
Visu šo iemeslu dēļ nolēmu ar šī darba palīdzību izpētīt reklāmu tirgu Latvijā. Darbā izpētot to, kas vispār ir reklāma un kādi reklāmu veidi tiek izmantoti Latvijā, kādas ir cenas reklāmām medijos un kuri reklāmu veidi ir paši populārākie Latvijā.…