Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:973059
 
Evaluation:
Published: 20.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums    3
1.1.  Klienti    3
1.2.  Darbinieki    4
1.3.  Mediji    5
2.  Uzņēmuma identitātes raksturojums un atbilstība tēlam    6
2.1.  Logo    6
2.3.  Devīze    7
2.4.  Noformējums un iepakojums    9
2.5.  Interneta mājas lapa    10
3.  Uzņēmuma produktu analīze (informācija par vietu nozarē, nozares tendencēm)    12
4.  Publicitātes analīze: prese, tv, internets    14
5.  Aktivitāšu analīze (mārketings, sabiedriskās attiecības, korporatīvā sociālā atbildība)    15
6.  Potenciālie reputācijas riski    17
  Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Extract

Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai
• Veidot nepārtrauktu komunikāciju ar klientiem – caur dažādām reklāmām; pārdošanas veicināšanu;
• Noskaidrot klientu vēlmes un vajadzības un censties rast kompromisu tam un ievērot klientu vēlmes;
• Informēt klientus par jaunumiem uzņēmumā;
• Nepatraukta darbinieku kvalifikācijas celšana, apmācība;
• Veidot publisku informācijas apriti par uzņēmumu – veidot seminārus medijiem, preses konferences, un ne tikai tad, kad ir kas labs paziņojams, bet arī tad, ja informācija ir negatīva;
• Medijiem sniegt tikai patiesu informāciju, nemelot, kaut arī, ja jautājumi un atbildes nav glaimojoši uzņēmumam;
• Izveidot krīzes vadības rīcības plānu, izveidot krīzes vadības komandu, kas nodarbosies ar krīzes situācijām.

Priekšlikumi SIA „Orkla Confectionary & Snacks Latvija” reputācijas uzlabošanai
• SIA „Orkla Confectionary & Snacks Latvija” ir vairāk jāpublicē un jāparāda to, ka viņš pārstāv Latvijā mīlētos zīmolus, citādāk cilvēki nemaz nezin par šāda uzņēmuma eksistenci, un nekad neiedomāties sasaistīt “Laimu” ar šo uzņēmumu.
• Jāveic vairāk publikācijas par to ar ko viņi nodarbojas un kāda veidā palīdz Latvijas iemīļotajiem zīmoliem, jo tad latvieši sāks atpazīt un iemīlēt šo uzņēmumu, nevis tikai tā zīmolus.
• Vairāk padomāt par savu sociālo atbildību. Veikt vairāk pasākumus un iesaistīt savu vārdu, nevis tikai zīmolu vārdus.

Priekšlikumi SIA „Fazer” reputācijas uzlabošanai
• Izveidot tiešāku kontaktu ar darbiniekiem. Vadībai jāmeklē kontakts ar saviem padotajiem, jāiesaistās procesos vairāk;
• Jāiesaista darbinieki KSA pasākumos;
• Jāņem vērā darbinieku ierosinājumi un domas;
• Mainīt vadības stilu;
• Darbiniekiem pēc iespējas izveidot kādus motivatorus vēl aktīvākai un kvalitatīvākai strādāšanai.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,27 €
Work pack Nr. 1364812
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register