-
Restorāna koncepts
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 5 | |
1. | Ēdināšanas uzņēmumu analīze Latvijā no 2012.-2014.gadam | 6 |
1.2. | Īss ieskats ēdināšanas nozares vēsturē un attīstībā | 7 |
1.3. | Ēdināšanas uzņēmumu tirgus analīze un perspektīvas | 8 |
1.4. | Ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu patērētāju analīze | 13 |
1.6. | Nodaļas secinājumi | 22 |
2. | Restorāna “Vīzija” darbības organizācija | 23 |
2.1. | Vispārēja informācija par uzņēmumu | 23 |
2.2. | Restorāna “Vīzija” darba organizācijas īpatnības | 26 |
2.3. | Restorāna “Vīzija” koncepcija | 27 |
3. | Restorāna “Vīzija” ražošanas organizācija | 33 |
3.1. | Restorāna “Vīzija” ēdienkarte | 35 |
3.2. | Restorāna “Vīzija” telpu izvietojums un to funkcionālā saistība | 37 |
3.3. | Restorāna “Vīzija” telpu platības aprēķins | 39 |
3.4. | Restorāna “Vīzija” ražošanas procesa nodrošināšanai nepieciešamais inventārs | 42 |
3.5. | Restorāna “Vīzija” atsevišķu ēdienu tehnoloģiskās kartes | 42 |
4. | Restorāna “Vīzija” paškontroles sistēmas vadlīnijas | 44 |
4.1. | Restorāna “Vīzija” paškontroles sistēmas vadlīnijas | 44 |
5. | Restorāna “Vīzija” apkalpošanas organizācija | 51 |
5.1. | Restorāna “Vīzija” tirdzniecības zāles plāns | 51 |
5.2. | Restorāna“Vīzija” apmeklētāju skaita aprēķins | 52 |
5.3. | Restorāna “Vīzija” tirdzniecības zāles caurlaides spējas koeficienta aprēķins | 52 |
5.4. | Restorāna “Vīzija” nepieciešamo trauku un bāra inventāra saraksts | 54 |
5.5. | Restorāna “Vīzija” galda servēšanas veidi | 56 |
5.6. | Restorāna“Vīzija” interjera dizaina apraksts | 57 |
6. | Restorāna “Vīzija” organizatoriskā struktūra | 61 |
7. | Restorāna “Vīzija” mārketinga plāns | 64 |
8. | Restorāna “Vīzija” finansu plāns | 71 |
8.1. | Restorāna “Vīzija” risku raksturojums (SVID analīze) | 71 |
9. | Secinājumi | 74 |
9.1. | Vispārējie secinājumi | 74 |
Pielikumi | 78 |
8.2. Nodaļas secinājumi
Apkopojot 8.nodaļā iekļauto informāciju ir skaidrs, ka:
• Restorāna “Vīzija” vadībai ir skaidrs kādam teorētiski ir jābūt uzņēmuma fianšu plānam;
• Ir izveidota gana detalizēta un topošajam restorānam atbilstoša SVID analīze;
• Restroānam “Vīzija” ir diezgan spēcīgas stiprās puses, kuras ir konkurētspējīgas ar citiem līdzīga tipa uzņēmumiem;
• Restorāna vājās puses ir viegli “labojamas” un to iespēju saraksts ir pietiekošs, lai varētu tās labot vai kaut nedaudz novērst;
• Restorānam “Vīzija” ir apzināti arī ārējo faktoru draudi, kuri varētu dod kādā brīdī gana spēcīgu “triecienu” uzņēmējdarbībai;
• Ir izstrādāti topošā restorāna ražošanas un apkalpošanas plāni;
• Ir izveidots mārketinga plāns, kurš balstīts uz mārketinga miksa 7p bāzes;
• Restorāna organizatoriskā struktūra ir veidota balstoties uz uzņēmuma kopējo konceptu, mērķiem un vajadzībām ilgākā laika periodā.
9. Secinājumi
9.1. Vispārējie secinājumi
Apkopojot šajā darbā sniegto informāciju, var izsecināt, ka:
• Ir apzināta turisma tirgus situācija gan Latvijā, gan konkrētajā reģionā;
• Autore ir iepazinusies arī ar dažādu mediju un nozares speciālistu viedokļiem par konkrēto tirgus nišu un specifiku;
• Ir izveidots unikāls koncepts restorānam, kurš būtu daļa no “Brīvadabas konferenču centra”;
• Ir izveidoti restorāna ražošanas un organizācijas plāni;
• Mārketinga plāns ir veidots uz mārketinga mikss 7p principa;
• Teorētiski ir apskatīta finansu plāna struktūra;
• Ir pietiekoši labi un plaši izveidota SVID analīze.
Ieteikumi:
• Pārdomāt papildus labierīcību skaitu un iespējas lielākam cilvēku skaitam;
• Pardomāt īslaicīgu izklaižu iespējas tūrisma grupām;
• Maksimāli apzināt visus iespējamos izdevumus, kas saistīti ar idejas realizēšanu “dzīvē”;
• Izmantot nozares speciālistu konsultācijas un apmācību iespējas;
• Izstrādāt konkrētu iespējamo finansu plānu
…
Darbā ir izveidots jauns biznesa plāna konspekts restorānam, ņemot vērā visas prasības. Apskatītas tirgus tendences, izteikti secinājumi un priekšlikumi, izveidots mārketinga plāns, organizatoriskā struktūra, apkalpošanas organizācijas plāns, risku raksturojums u.c.
- Restorāna ekonomika un rašanās vēsture
- Restorāna koncepts
-
Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā
Research Papers26 Business, Tourism, Traveling, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā
Research Papers for university26
-
Restorāna ekonomika un rašanās vēsture
Research Papers for university13
-
Restorāna “Talsu Muiža” izstrādes projekts
Research Papers for university55
Evaluated! -
Personālvadība restorānā X
Research Papers for university18
Evaluated! -
Organizācija viesnīcā - restorānā "Eufrosine", menedžmenta vispārīgā analīze
Research Papers for university19