Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,63 (14%)
Discounted price*:
3,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:339143
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sākumskolas izglītojamiem 7-8 gadu vecumā ar vidējās pakāpēs mentālo retardāciju dominējoša ir netiešā iztēle, kas nozīmē, ka izglītojamo priekšstati veidojas ar grūtībām, pēc vārdiskā apraksta viņiem ir grūti izprast pieaugušā stāstīto.
Praktiskās nodarbības dod iespēju izglītojamiem praktiski apgūt sociālās prasmes un iesaistīties darbībā, piemēram, galda klāšana, darba vietas uzkopšana u. c.Daudziem sākumskolas vecumposma izglītojamiem ar mentālo retardāciju ir zems pašvērtējums, viņi ļoti pārdzīvo visas neveiksmes. Citiem izglītojamiem, otrādi, ir pārāk augsts pašvērtējums. Izglītojamiem ar retardāciju ir jāiemācās adekvāti novērtēt sava uzvedība, tās pozitīvās un negatīvās sekas.
Uzvedības normu apguves un korekcijas procesā, personības attīstībā un socializācijā 7-8 gadu vecumā izglītojamiem ar mentālo retardāciju var izmantot dažādas metodes un paņēmienus: stāstījums, skaidrojums, individuālas pārrunas, demonstrējums, lomu spēles, rotaļa, lasīšana.
Rotaļas un lomu spēles – sākumskolas vecumposma izglītojamiem tās ir svarīgākās metodes dažādu prasmju apguvē. Rotaļas un lomu spēles dod iespēju izglītojamajiem darboties kopā, apgūt prasmes strādāt komandā, ievērot konkrētus noteikumus. Tas pieradina pie disciplīnas, māca ievērot noteiktas uzvedības normas sabiedrībā. Rotaļa ir kā interesanta un aizraujoša darbība, kuras mērķis nav radīt noteiktas darbības produktu, tai nav tieša mācību uzdevuma, bet tā satur sevī abas šīs vērtības. …

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Retardēto bērnu psiholoģija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/339143

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register