Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:235121
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Viesnīcas Reval Hotel Latvija īpašums un vietā esošā infrastrukturā    4
  Pirmais iespaids par viesnīcu Reval Hotel Latvija    4
  Ēdināšanas iepējas viesnīcā    4
  Veselības centrs Club 27    5
  Diskotēka, naktsklubs un kazino    5
  Iepirkšanas iespējas    5
  Numuru raksturojums    6
  Konferenču un semināru organizēšanas iespējas    7
  Kvalitātes novērtējums un to atbilstība standartam    8
  Pārvalde    8
  Veselīga dzīves veida popularizēšana, humānisms un demokrātija    9
  Mārketings un reklāma    9
  Viesnīcas konkurenti un sadarbības partneri    11
  Viesmīlības un drošības līmenis    12
  Secinājumi un mītnes produkta attīstības perspektīvas    12
  Pielikums    13
Extract

Šodien, kad sāk ļoti strauji attīstīties visas pasaules industrijas, sāk arī celties cilvēku dzīves līmenis. Cilvēkiem parādās nepieciešamība ceļot darījumu nolūkos, tāpēc arī lielās pilsētās sāk veidoties biznesa centri, un arī iespējas ceļot, lai atpūstos. Pēdējā laikā parādās vairāk un vairāk kūrortvietu silto jūru un okeānu krastos, uz kurieni brauc atpūsties lielākā daļa cilvēku, cilvēki arī apmeklē pilsētas un valstis ar bagātu kultūras un vēsturisko mantojumu. Tādējādi apmeklējamākās vietās sāk parādīties daudz dažādu viesnīcu (kūrortviesnīcas, biznesa viesnīcas ar konferenču centriem, viesnīcas, kuras atrodas lidostu un dzelzceļu tuvumā). Ceļ arī dažādas viesnīcas cilvēkiem ar dažādu pirktspēju, tās ir viesnīcas ar dažādiem servisa līmeniem (viesnīcas ar limitētiem pakalpojumiem, ar vidēja līmeņa pakalpojumiem vai arī luksusa klases viesnīcas).
Latvijā šī problēma arī ir aktuāla. Pēc PSRS sabrukuma, sāka attīstīties tūrisms (pēdējā laikā Baltijas jūras valstis kļuva par modernu tūrisma vietu) un, protams, arī viesnīcu industrija, tika uzceltas jaunas viesnīcas un restaurētas vecās. Tādējādi konkurence starp viesnīcām kļuva ļoti nopietna. Lai viesnīca varētu veiksmīgi konkurēt tirgū, tai jāizveido un jāatīsta savs menedžments.
Savā darbā autore stāsta par viesnīcas Reval Hotel Latvija menedžmentu: viesnīcas īpašumu un tās vietu esošajā infrastruktūrā, vadīšanas stilu, vadīšanas metodes, darba resursu izmantošanas efektivitāti, attieksmi pret veselīgu dzīves veidu, pakalpojumu humāno un demokrātisko raksturu, mārketingu un reklāmu, par viesnīcas konkurentiem un sadarbības partneriem, drošību un mītnes produkta attīstības perspektīvām, izmantojot šajā viesnīcā prakses laikā iegūtās zināšanas, viesnīcas Reval Hotel Latvija darbnieka rokasgrāmatu, pakalpojumu aprakstus, istabenes rokasgrāmatu, viesu rokasgrāmatu un Reval Hotel ķēdes mājas lapu internetā www.revalhotels.com. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1219759
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register