Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:500473
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Izpētītā literatūra    4
1.1.  Reklāmas nozīme    4
1.2.  Reklāmas vēsture    4
1.4.  Reklāmu izvietošanas vietas un veidi    5
1.5.  Ierobežojumi    6
2.  Reklāmas veidošana    7
2.1.  Stratēģiskie reklāmas lēmumi    7
2.2.  Reklāmas plāns    8
2.3.  Ideju ģenerēšana    8
2.4.  Personāži    10
3.  Reklāmas iedarbība uz cilvēkiem un tās realizēšana    11
3.1.  Reklāmas iedarbība    11
3.2.  Rēzeknes Valsts ģimnāzijas reklāma    14
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
  Anotācija    17
  Abstract    18
  Pielikumi    19
Extract

Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama.

Lai reklāma būtu efektīvāka tajā izmanto īpašus, cilvēka uzmanību augstākajā mērā piesaistošus elementus. Tie var būt: iemīļoti, populāri varoņi, aktieri, sabiedrībā zināmi cilvēki, modeļi, sportisti un citi. Dažāda līmeņa slavenības ir iemīļotas cilvēku vidū un daudzi vēlas tām līdzināties vai vismaz caur reklāmu piekļūt tuvāk savam elkam, kaut vai iegādājoties preci, kuru tas reklamē; erotika un erotiski skati; bērni un dzīvnieki. Bērni atstāj lielāku iespaidu uz sievietēm (jo īpaši uz esošajām mātēm) nekā uz vīriešiem; labs humors. Reklāma, kas pasniegta kā labs joks, rada cilvēkos pozitīvas emocijas, to ir vieglāk uztvert, kā arī tā labāk paliek atmiņā.
Ir vecs sakāmvārds: kurš nezina, kurp doties, nekur arī nenonāks. Tā varētu notikt arī ar reklāmu, kurai nav formulēta mērķa. Tikai tas, kurš zina savu mērķi, var izvēlēties pareizos argumentus un reklāmas struktūru.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1128487
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register