Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:974890
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.02.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  LDz vesture    3.lpp.
  SIA „LDz Cargo”    6.lpp.
  Bīstama krava    7.lpp.
  Bīstamo kravu klasifikācija un bīstamās kravas, kuras atļauts pārvadāt pa dzelzceļu    7.lpp.
  Bīstamības zīmes    8.lpp.
  Transporta bīstamības zīmju uzlikšana un marķēšana    13.lpp.
  Transporta bīstamības zīme 7. klases radioaktīvam materiālam    15.lpp.
  Marķējums ar pazīšanas zīmi (oranžajām plāksnēm)    16.lpp.
  Drošības konsultansts (padomnieks)    18.lpp.
  Vagonu un konteineru sagatavošana bīstamo kravu pārvadājumiem    19.lpp.
  Bīstamo kravu pārvadāšanai pa dzelzceļu paredzēto cisternu un konteineru atbilstības novērtēšanas noteikumi    22.lpp.
  Inspicēšana    23.lpp.
  Bīstamo kravu aprites kontrole    24.lpp.
  Darbinieku rīcība negadījumā ar bīstamo kravu    25.lpp.
  Īpaši bīstamo kravu aizsardzības pasākumu plānošana un īstenošana    26.lpp.
  Īpaši bīstamo kravu aprites kontrole    27.lpp.
  Dzelzceļa vides aizsardzības politika 2009. – 2015. Gadam    28.lpp.
  Pavadzīmes noformēšanas kārtība    31.lpp.
  Secinājums    32.lpp.
  Literatūra    33.lpp.
Extract

LDz vēsture
Dzelzceļš kā transporta veids Latvijas teritorijā sāka attīstīties 19. gs. 60. gados līdz ar sociālajām un ekonomiskajām reformām Krievijā un kļuva par galveno atbalstu Latvijas ostām un tautsaimniecības nozarēm. 19. gs. 60. gados Krievijas valdība lielu uzmanību pievērsa maģistrālo dzelzceļu celtniecībai. 1857. gadā Krievijā tika izveidota Galvenā dzelzceļu sabiedrība, kura realizēja dzelzceļu politiku un vadīja galveno «labības» maģistrāļu būvniecību, lai nodrošinātu preču eksportēšanu caur Melnās jūras ostām. Produkcijas realizācijas tirgus bija Eiropā. Tāpēc tika meklētas citas iespējas savienot Pievolgas, Piedņepras un Ukrainas lauksaimniecības rajonus ar Eiropu. To varēja nodrošināt, savienojot jau minētos rajonus ar Baltijas jūras ostām - Liepāju, Rīgu, Pēterburgu un Ventspili, kas nodrošinātu ne tikai lētāku, bet arī ātrāku preču apgrozību. Līdz ar to dzelzceļa maģistrāļu celtniecības politika Krievijā ietekmēja arī Baltijas provinces. Šo jautājumu risināšanai tika izveidota speciāla komisija Satiksmes ministrijā, kuras uzdevums bija izstrādāt priekšlikumus par dzelzceļu līniju būvniecību uz Baltijas ostām. Lai iegūtu dzelzceļu celtniecībai nepieciešamos lielos ilgtermiņa kapitālieguldījumus, valdība dzelzceļu transportam piesaistīja ārzemju kapitālu un sniedza valsts aizdevumus, tiešus vai segtus ar valsts garantijām. Šādas politikas rezultātā 19. gs. 60. - 70. gados dzelzceļu būvēs ieguldīto kapitālu veidoja valsts aizņēmuma obligācijas un privātā kapitāla akcijas.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1402228
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register