Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:330585
 
Evaluation:
Published: 06.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.1.  Sabiedrisko attiecību jēdziens    6
1.2.  Sabiedrisko attiecību sastāvdaļas    7
1.3.  Pasākumu būtība un veidi    9
1.4.  Pasākumu organizēšanas pamatprincipi    12
2.  Rīgas Jūgendstila centra darbības un īstenoto pasākumu raksturojums    16
3.  Rīgas Jūgendstila centra sabiedrisko attiecību aktivitātes – pasākuma „Februāris - Mīlestības mēnesis” organizēšanas izpēte    18
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
  PIELIKUMI    29
Extract

1.Sabiedriskās attiecības
Sabiedriskās attiecības ir nepieciešamas jebkurā organizācijā – gan tām, kas ir saistītas ar uzņēmējdarbību, gan arī nekomerciālām organizācijām, tāpat arī valstiskām un nevalstiskām organizācijām. Sabiedriskās attiecības pastāv pašas par sevi un neviens nevar izvēlēties vai veidot sabiedriskās attiecības, vai nē. Sabiedriskās attiecības ietver visus saskarsmes veidus ar visiem cilvēkiem, ar ko uzņēmums veido un uztur attiecības.
1.1.Sabiedrisko attiecību jēdziens
Lai saprastu, kas īsti ir sabiedriskās attiecības, autore sameklēja grāmatas, kur ir definēti sabiedrisko attiecību jēdzieni, izrādījās, ka ir ļoti daudz un dažādas definīcijas, tāpēc autore paņēma vairākas, lai tās varētu salīdzināt.
Ir dažādas sabiedrisko attiecību definīcijas, piemēram, Apvienotās Karalistes Sabiedrisko attiecību institūta definējums ir šāds: „Sabiedrisko attiecību prakse ir plānots un ilgstošs mēģinājums iedibināt un uzturēt labvēlību un savstarpējo sapratni starp organizāciju un sabiedrību.” [2., 10.lpp.]
Tas nozīmē, ka tas ir ilgstošs un laikietilpīgs process, kas pieprasa plānošanu ilgam laikam. Šis process nav īsa gadījuma lieta, tas ir jāplāno un jāuztur. Jo labu reputāciju nevar iegūt vienas diennakts laikā.
Savukārt Žaka Letanga grāmatā (Jacquie L’Etang) „Public relations : concepts, practice and critique” ir dots šāds skaidrojums sabiedriskajām attiecībām: „Sabiedriskās attiecības izraisa organizācijas darbību analīzi, kas var ietekmēt attiecības ar sabiedrību un organizācijas reputāciju.” [4., 18.lpp.]
Šeit ir domāta analīze, ko sabiedrisko attiecību speciālisti veic, lai noteiktu problēmu un novērstu to. Tas ir nepieciešams tāpēc, lai organizācija iegūtu vai atgūtu savu labu reputāciju un sabiedrība tai uzticētos.
Un Dennisa Vilkoksa (Deniss Wilcox) un Glena T. Kamerona (Glen T. Cameron) grāmatā bija norādīta šāda definīcijas: „Sabiedriskās attiecības ir menedžmenta komunikatīva funkcija, caur kuru organizācija pielāgo, groza, vai uztur uzņēmuma apkārtējo vidi, lai sasniegtu uzņēmuma nosprausto mērķi.” Šo definīcija piedāvājis profesors Laurencs V. Longs (Lawrence V. Long) un Vincents Hazeltons (Vincent Hazleton). [5., 5.lpp.]…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register