Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:168906
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Mikro, makro vides analīze    3
1.1.  Mikrovide    3
1.2.  Makrovide    6
2.  Nozares analīze    11
2.1.  Portera 5 spēku modelis    11
3.  Konkurences analīze    13
3.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    13
3.2.  Bostonas Konsultantu grupas matrica    14
3.3.  General Electric modelis    17
4.  Tirgus ietilpība    19
5.  SVID analīze    20
6.  Segmentēšana    26
7.  Mērķtirgus noteikšana    27
7.1.  Mērķtirgus    27
7.2.  Pozicionēšana    27
8.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    28
9.  Pircēju rīcība patēriņa tirgū    29
  Mārketinga stimuli    29
10.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    32
10.1.  Misija    32
10.2.  Mērķi    32
10.3.  Stratēģija    32
Extract

Piena nozare Latvijā pastāv gadiem. Jau vēsturiski tā bijusi viena no svarīgākajām nozarēm Latvijas tautsaimniecībā. Par vienu no latviešu tradicionālajiem ēdieniem kļuvis ķimeņu siers, kuram vislielākā nozīme ir latviešu nacionālajos svētkos – Līgo. Vēl laikā, kad Latvija bija Padomju Sociālistisko Republiku Savienības (PSRS) sastāvā, liela daļa no Latvijā saražotajiem piena produktiem tika transportēta uz daudzām vietām plašajā PSRS.
Šobrīd, kad valstī ieildzis straujš inflācijas kāpums, ļoti daudz tiek diskutēts tieši par piena produktu cenu kāpumu. Tāpat šīs diskusijas un cenu izmaiņas ietekmējis arī tas, ka Latvijas piena ražotāji (govju fermas), lielu daļu no saražotā piena pārdod Lietuvas uzņēmumiem. Rezultātā pašmāju uzņēmumiem nākas pieņemt nepopulārus lēmumus (piemēram, cenu paaugstināšana), lai noturētos piena produktu ražotāju tirgū.
Sevišķa interese piena produktiem tiek pievērsta arī tāpēc, ka piena produkti ieņem nozīmīgu vietu patērētāju pārtikas grozos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1125763
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register