Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,99
You save:
0,98 (14%)
Discounted price*:
6,01
Purchase
Add to Wish List
ID number:569791
Author:
Evaluation:
Published: 06.09.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 63 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
  Avotu un literatūras apskats    8
1.  Operetes būtība    11
2.  Rīgas Operetes teātris    18
3.  Radošais personāls    23
4.  Izrādes    28
4.1.  “ Sālsmaize kartupeļu ielā ”    31
4.2.  “Nāc pie puikām!”    34
4.3.  “Homo Novus”    41
  Nobeigums    45
  Izmantotā literatūra    47
Extract

Nobeigums
Zinātniski pētnieciskā darba ietvaros, tika izzināts Rīgas Operetes teātris, tā radošais kolektīvs, izrādes un operetes kā muzikālā teātra žanra būtība, balstoties uz preses izdevumiem laika posmā no 1970. līdz 1990. gadam. Rīgas Operetes teātris bija visjaunākais teātris Padomju Latvijā, kuru dibināja 1945. gada decembra nogalē, tolaik vēl ar nosaukumu Muzikālais komēdijas teātris.
Darba izstrādes gaitā tika atklāts Rīgas Operetes teātra un operetes kā muzikālā teātra žanra devums, kas atspoguļojas mākslinieku un daudzu Latvijas kultūrai nozīmīgu personību talantos. Rīgas Operete devusi diezgan daudz ne tikai Rīgas, bet arī visas Latvijas kultūras attīstībā. Operete bija tā, kas teātra mākslā ieviesa daudzus jaunus aktierspēles elementus, un parastus cilvēkus pārvērta leģendās. Tika secināts, ka no sākta gala operetes būtība bija likt cilvēkiem smieties, būt pozitīviem, priecāties par sasniegumiem un aizmirst visas dzīves likstas, negācijas.
Nodaļās paustā informācija norāda, ka, lai kļūtu par aktieri operetes mākslas žanrā, bija jābūt pietiekami talantīgam- intelektuālam ar spēcīgu izteiksmes līdzekļu izkoptību. Komponistu radītajai mūzikai bija jābūt skanīgai, neaizmirstamai. Rīgas Operetei vajadzēja būt īpašai un oriģinālai, tādai, lai skatītājs to nevarētu aizmirst un lai tā paliktu vēsturē ar savu neatkārojamo nozīmi.
Pēc izdarītā preses apskata tika secināts, ka, ja nebūtu muzikoloģes Vijas Briedes, iespējams, nebūtu pieejama informācija par Rīgas Operetes teātra rašanos, attīstību jau no tā pirmsākuma laikiem. …

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Rīgas Operetes teātra atspoguļojums presē no 1970. līdz 1990.gadam”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/569791

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register