Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:534558
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Rīgas pilsētas struktūras raksturojums    5
1.1.  Centrs    5
1.2.  Dzīvojamie rajoni    5
1.3.  Rūpniecības rajoni    5
2.  Sabiedriskā transporta uzņēmumi    6
2.1.  TTP    6
2.2.  Autobusu uzņēmumi    9
2.2.1.  RPPU „Tālava”    9
2.2.2.  RPPU „Imanta”    11
2.3.  Taksobusu un maršruta taksometru uzņēmumi    13
2.4.  Valsts a/s „Latvijas Dzelzceļš”    14
3.  Transporta tīkla rakturojums    15
3.1.  Tramvaju tīkla raksturojums    15
3.2.  Trolejbusu tīkla raksturojums    16
3.3.  Autobusu tīkla raksturojums    17
3.4.  Taksobusu un maršruta taksometru tīkla raksturojums    18
3.5.  Vilcienu tīkla raksturojums    18
4.  Transporta veidu izmantošana    19
4.1.  Pēc pasažieru skaita    19
4.1.1.  TTP    19
4.1.2.  AP „Tālava”    21
4.1.3.  AP „Imanta”    22
4.2.  Pēc kursēšanas intervāliem    24
4.2.1.  TTP    24
4.2.1.1.  Tramvaji    24
4.2.1.2.  Trolejbusi    25
4.2.2.  AP „Tālava”    26
4.2.3.  Maršruta taksobusi    27
4.2.4.  LDZ    28
  Nobeigums    29
  Literatūras saraksts    30
Extract

Rīgā pirmais sabiedriskais transporta līdzeklis sāka savu darbību 1882.gadā, kad tika izveidota pirmā zirgu dzelzceļa līnija, kas nodarbojās ar cilvēku pārvadāšanu. Kopš tā laika ir pagājuši 120 gadi. Laikam ejot attīstās pilsēta un tās infrostruktūra. Arī Rīga ir attīstijusies un līdz ar to arī tās sabiedriskais transports. Sabiedriskā transporta pārvadājumos Rīgā pastāv vēsturiski izveidojusies konkurence starp autotransportu, elektrotransportu un dzelzceļu.
Rīgas iedzīvotāju samazinājums un ekonomiskā pārstruktirizēšanās pēc Latvijas valstiskās neatkarības atgūšanas radīja nepieciešamību radīja nepieciešamību pārveidot sabiedriskā transnsporta tīklu visā pilsētā. Rīgā ir radusies papildus slodze uz pilsētas transportu. Tas prasa modernizācijas procesu satiksmes tehnoloģijā un vadības jomā.
Galvenais darba mērķis bija mēģināt iedziļināties un izanalizēt Rīgas sabiedriskā transporta darbību un efektivitāti.
Bija vairāki svarīgi uzdevumi. Iepazīties ar Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmumiem. Izvērtēt Rīgas sabiedriskā transporta uzlabojumu vajadzību. Mēģināt raksturot maršrutu noslogotību un ar tiem saistītās problēmas.

1.Rīgas pilsētas struktūras raksturojums.
1.1.Centrs.
Centra pamatu veido Vecrīga, kura sākta celt jau 13. gadsimtā. Tai apkārt laika gaitā ir celti mūri, kas pildija pilsētas aizsardzības funkcijas. Daļa no tiem ir vēl saglabājusies. Vecrīgu pārsvarā veido vecas ķieģeļu ēkas un ļoti šauras ieliņas. Vecrīgā atrodas daudzi kultūrvēsturiski objekti. Tagad satiksme tur praktiski ir slēgta. 19. gs. vidū tika nojaukti daļa no mūriem un pilsēta tika paplašināta. Apkār Vecrīgai tika izveidots Bulvāru loks. Tika celtas funkcionāli daudzveidīgas sabiedriskās ēkas, gan apvienotas nelielos kvartālos. Ar laiku attīstoties šis te Bulvāru loks nav īpaši mainījies. Aizasrgvaļņa grāvja vietā tika izveidots pilsētas kanāls, kas šodien sagādā lielas problēmas, sakarā ar tā attīrīšanu. Pilsētbūvniecības koncepcijas pamatā ir regulārs ielu tīkls. Centrā spilgti var redzēt aptuveni, kurā laikā šis nams ir būvēts, jo daudziem namiem ir kāds tipisks arhitektūras stils. Nami ir sabūvēti ļoti cieši viens otram. Aptuveni 60% no Rīgas centra teritorijas aiņem tieši dzīvojamās mājas. Centrā starp daudzajām mājām ir izdevies izveidot dažus nelielus parkus. Centrā ir redzams ielu izkārtojums pa kvartālu perimetru. Tas nozīmē, kas ielas viena otrai atrodas perpendikulāri vai paralēli. Ielas ir diezgan šauras, bet paplašināt tās nav iespējams, jo pārāk tuvu tām ir mājas. Šī šaurība arī rada lielos satrēgumus pēcpusdienās un rīta pusē. To ietekmē arī uz Rīgas centru pārblīvētā sabiedriskā transporta plūsma, kas krietni aizkapē satiksmi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register