Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:991374
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  TĒLS    4
1.1.  Klausa Mertena tēla teorija    4
3.  EMPĪRISKĀ DAĻA    6
3.1.  Uzņēmuma SIA "Rimi Latvia" raksturojums    6
3.2.  Sociālās vietnes Facebook raksturojums    7
3.3.  "Rimi Latvia" satura analīze sociālajā tīklā Facebook    7
3.4.  Aptaujas datu rezultāti    10
  Secinājumi    12
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    13
  PIELIKUMI    14
Extract

Secinājumi
"Rimi Latvia" Facebook satura analīze un aptauja pierāda, ka uzņēmums atbilst visiem sešiem "IMPACT" moduļa principiem, kas veido veiksmīgu uzņēmuma tēlu: redzamībai, caurspīdīgumam, atšķirībai, pastāvīgumam, autentiskumam un atsaucībai.
Veicot uzņēmuma "Rimi Latvia" Facebook lapas satura analīzi tiek secināts, ka uzņēmums prioritizē izklaidējošu saturu. Katrā uzņēmuma ierakstā ir pievienots vizuāls materiāls – fotogrāfija vai video, veidojot atraktīvu, pamanāmu un mūsdienīgu sava uzņēmuma sociālo mediju tēlu.
Veiktā satura analīze pierāda, ka "Rimi Latvia" savu tēlu veido autentisku, caurspīdīgu un pastāvīgu, izvietojot informatīva satura ierakstus gandrīz katru dienu. Šajos ierakstos uzņēmums informē sabiedrību par sava uzņēmuma iekšējo komunikāciju, izceļot darbinieku sasniegumus. Kā arī uzņēmums regulāri informē savus patērētājus par pandēmijas ierobežojumiem, no kā var secināt, ka uzņēmums savu tēlu sociālajos medijos veido atbildīgu, uzticamu un drošu.
Satura analīzē tika pierādīts, ka "Rimi Latvia" aktīvi komunicē ar saviem patērētājiem savā Facebook lapā, atbildot uz cilvēku sūdzībām un uzdotajiem jautājumiem. Līdz ar to tiek secināts, ka uzņēmums savu tēlu veido kā atbildīgu, uzticamu un atsaucīgu, izceļot klientu apkalpošanas nozīmīgumu.
Iegūtie aptaujas dati liecina, ka respondenti visaugstāk vērtē "Rimi Latvia" pieejamību, atpazīstamību un kvalitāti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register