Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
RISEBA un BA "Turība" pozicionēšanas paņēmieni un to atsp...-
RISEBA un BA "Turība" pozicionēšanas paņēmieni un to atspoguļojums drukātajos masu medijos
Research Papers45 Marketing, Advertising, Sociology, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Pozicionēšanas un drukāto mediju raksturojums | 4 |
1.1. | Pozicionēšana | 4 |
1.1.1. | Pozicionēšanas jēdziens | 4 |
1.1.2. | Pozicionēšanas paņēmieni | 5 |
1.1.3. | Pozicionēšanas stratēģijas | 9 |
1.1.4. | Pozicionēšanas stratēģijas izstrāde | 15 |
1.2. | Masu mediji | 17 |
1.2.1. | Drukāto mediju raksturojums | 20 |
1.2.2. | Organizāciju atspoguļošanas veidi drukātos medijos | 24 |
1.3. | Latvijas privāto augstskolu RISEBA un Biznesa augstskolas „Turība” apskats | 26 |
1.3.1. | Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (RISEBA) | 26 |
1.3.2. | Biznesa augstskola Turība | 28 |
2. | RISEBA un Biznesa augstskolas „Turība” pozicionēšanas paņēmienu atspoguļošanas drukātajos medijos izpēte | 30 |
2.1. | Pētījuma norises apskats | 30 |
2.2. | Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija | 31 |
Secinājumi un priekšlikumi | 39 | |
Literatūras avotu saraksts | 41 | |
Pielikumi | 44 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. RISEBA pozicionēšanai mājas lapā izmanto tādus pozicionēšanas paņēmienus kā: „uzņēmuma pozicionēšana caur tēla veidošanu” – augstskolas iekšējā gaisotne un formulējums „RISEBA – augstskola radošiem, emocionāliem stipriem, augsti motivētiem un ambicioziem studentiem” - un paņēmienu „produkts/pakalpojums”, ko pastiprina ar „produkta lietošanas priekšrocībām”. Mājas lapā, līdzīgi kā drukātājos medijos, RISEBA ļoti maz izmanto pozicionēšanu caur apkalpošanu.
2. BA „Turība” pozicionēšanai mājas lapā izmanto „uzņēmuma pozicionēšanu caur tēla veidošanu” – iekšējā gaisotne un produkta izmantošanas priekšrocības: notikumu apraksti, iespēja komunicēt ar pasniedzējiem un studentiem caur blogu rakstīšanu un komentēšanu.
3. RISEBA un BA „Turība” pozicionēšanas paņēmienu atspoguļojums drukātajos ir līdzīgs: produkta kvalitāte, darbinieku kompetence un pasākumu rīkošana un iesaistīšanās citu rīkotājos pasākumos.
4. RISEBA ir zema publicitāte, salīdzinājumā ar BA „Turība”.
5. Sākotnēji pieņemta hipotēze neapstiprinājās: RISEBA pozicionēšanai tiek izmantota ne tikai darbinieku kompetence, bet arī augstskolas iekšējā gaisotne un sabiedriskās saskares. BA „Turība” pozicionēšanai tiek izmantoti darbinieku kompetence un augstskolas iekšējā gaisotne; lietošanas priekšrocības (studentiem piedāvātās iespējas) tiek izmantota tikai 10% gadījumos.
Priekšlikumi
1. RISEBA rīko vairākus pasākumus un arī iesaistās citu rīkotājos pasākumos, par to būtu vairāk jāziņo plašsaziņas līdzekļiem, nevis tikai paļauties uz sadarbības partneru izsūtīto informāciju.
2. RISEBA būtu labi likt lielāku uzsvaru ne tikai uz darbinieku kompetenci, bet arī viņu panākumiem. Patlaban RISEBA pasniedzēji pozicionēšanai tiek izmantoti kā kādas jomas eksperti vai viedokļu līderi. Pēc autores domām, RISEBA būtu jāziņo arī par pasniedzēju panākumiem tādiem kā „RISEBA pasniedzējs A. Ceplītis piedalās filmas "Tantiņas" tapšanā” vai Ineses Vēriņas filmas pirmizrādi.
…
Kursa darba temats „RISEBA un BA „Turība” pozicionēšanas paņēmieni un to atspoguļojums drukātājos medijos tika izvēlēts, jo autore saskata to tēmu interesantu un izpētes cienīgu. Pēdējos gados augstskolas cīnās par katru studentu, bet pozicionēšana un tās atspoguļojums drukātājos medijos nosaka augstskolas atpazīstamību un, līdz ar to, jauno studentu pieplūdumu. Pozicionēšana arī ir komunikācija ar mērķauditoriju un sabiedrību kopumā; tas ne tikai piesaista jaunus klientus (studentus), bet nostiprina esošo lojalitāti. Tāpēc par kursa darba objektu tika izvelētas publikācijas par RISEBA un Biznesa augstskolu Turība drukātajos medijos. Ir nozīmīgi izpētīt publikācijas par abām augstskolām, lai secinātu kā notiek RISEBA un BA „Turība” pozicionēšanas atspoguļošana drukātājos medijos.
- Manipulācijas paņēmieni reklāmās
-
RISEBA un BA "Turība" pozicionēšanas paņēmieni un to atspoguļojums drukātajos masu medijos
Research Papers45 Marketing, Advertising, Sociology, Management
- SIA "M" preču raksturojums un pozīciju nostiprināšanas paņēmieni Latvijas tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Manipulācijas paņēmieni reklāmās
Research Papers for university9
-
SIA "M" preču raksturojums un pozīciju nostiprināšanas paņēmieni Latvijas tirgū
Research Papers for university21
-
Konfliktu tipi un to risināšanas paņēmieni
Research Papers for university13
-
Stress: būtība, regulācija, paņēmieni, izkļūšana no stresa stāvokļiem
Research Papers for university7
-
Konstruktīvie un destruktīvie sociālo konfliktu atrisināšanas paņēmieni
Research Papers for university34
Evaluated!