Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:800172
 
Evaluation:
Published: 04.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pozicionēšanas un drukāto mediju raksturojums    4
1.1.  Pozicionēšana    4
1.1.1.  Pozicionēšanas jēdziens    4
1.1.2.  Pozicionēšanas paņēmieni    5
1.1.3.  Pozicionēšanas stratēģijas    9
1.1.4.  Pozicionēšanas stratēģijas izstrāde    15
1.2.  Masu mediji    17
1.2.1.  Drukāto mediju raksturojums    20
1.2.2.  Organizāciju atspoguļošanas veidi drukātos medijos    24
1.3.  Latvijas privāto augstskolu RISEBA un Biznesa augstskolas „Turība” apskats    26
1.3.1.  Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (RISEBA)    26
1.3.2.  Biznesa augstskola Turība    28
2.  RISEBA un Biznesa augstskolas „Turība” pozicionēšanas paņēmienu atspoguļošanas drukātajos medijos izpēte    30
2.1.  Pētījuma norises apskats    30
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    31
  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Literatūras avotu saraksts    41
  Pielikumi    44
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. RISEBA pozicionēšanai mājas lapā izmanto tādus pozicionēšanas paņēmienus kā: „uzņēmuma pozicionēšana caur tēla veidošanu” – augstskolas iekšējā gaisotne un formulējums „RISEBA – augstskola radošiem, emocionāliem stipriem, augsti motivētiem un ambicioziem studentiem” - un paņēmienu „produkts/pakalpojums”, ko pastiprina ar „produkta lietošanas priekšrocībām”. Mājas lapā, līdzīgi kā drukātājos medijos, RISEBA ļoti maz izmanto pozicionēšanu caur apkalpošanu.
2. BA „Turība” pozicionēšanai mājas lapā izmanto „uzņēmuma pozicionēšanu caur tēla veidošanu” – iekšējā gaisotne un produkta izmantošanas priekšrocības: notikumu apraksti, iespēja komunicēt ar pasniedzējiem un studentiem caur blogu rakstīšanu un komentēšanu.
3. RISEBA un BA „Turība” pozicionēšanas paņēmienu atspoguļojums drukātajos ir līdzīgs: produkta kvalitāte, darbinieku kompetence un pasākumu rīkošana un iesaistīšanās citu rīkotājos pasākumos.
4. RISEBA ir zema publicitāte, salīdzinājumā ar BA „Turība”.
5. Sākotnēji pieņemta hipotēze neapstiprinājās: RISEBA pozicionēšanai tiek izmantota ne tikai darbinieku kompetence, bet arī augstskolas iekšējā gaisotne un sabiedriskās saskares. BA „Turība” pozicionēšanai tiek izmantoti darbinieku kompetence un augstskolas iekšējā gaisotne; lietošanas priekšrocības (studentiem piedāvātās iespējas) tiek izmantota tikai 10% gadījumos.
Priekšlikumi
1. RISEBA rīko vairākus pasākumus un arī iesaistās citu rīkotājos pasākumos, par to būtu vairāk jāziņo plašsaziņas līdzekļiem, nevis tikai paļauties uz sadarbības partneru izsūtīto informāciju.
2. RISEBA būtu labi likt lielāku uzsvaru ne tikai uz darbinieku kompetenci, bet arī viņu panākumiem. Patlaban RISEBA pasniedzēji pozicionēšanai tiek izmantoti kā kādas jomas eksperti vai viedokļu līderi. Pēc autores domām, RISEBA būtu jāziņo arī par pasniedzēju panākumiem tādiem kā „RISEBA pasniedzējs A. Ceplītis piedalās filmas "Tantiņas" tapšanā” vai Ineses Vēriņas filmas pirmizrādi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1337229
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register