Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,67 (15%)
Discounted price*:
3,82
Purchase
Add to Wish List
ID number:988789
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2013.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  A/S AIRBALTIC SAIMNIECISKĀS UN FINANSIĀLĀS DARBĪBAS ĪSS RAKSTUROJUMS    3
2.  RISKU IDENTIFIKĀCIJA    6
2.1.  RISKA VEIDI    6
2.2.  RISKU IDENTIFICĒŠANAS METODES    10
3.  RISKU NOVĒRTĒŠANA    14
4.  RISKU NOVĒRŠANA - KONTROLE    15
5.  RISKU FINANSĒŠANA    16
Extract

5. RISKU FINANSĒŠANA
Protams, risku mazināšanai ir nepieciešama risku finansēšana. Ņemot vērā tehnikas lielās izmaksas, tad lai samazinātu lielākos riskus tiek piesaistītas apdrošināšanas kompānijas. Tā kā aviokompānijām apdrošināšana ir ļoti dārga, tad parasti ir tā, ka vairākas apdrošināšanas kompānijas iesaistās apdrošināšanā un vienai no tām pieder “kontrolpakete”, kas saucas “Lloyds lead” un tas diktē galvenos apdrošināšanas pamatnoteikumus. Pārējie iesaistītie apdrošinātāji, kas ir iesaistīti pakļaujas kontrolpaketes noteikumiem un prasti tiem viņiem pieder mazāka daļa.
Lielākie aviokompāniju apdrošinātāji Eiropā atrodas tieši Londonā un parasti aviokompānijas algo savu brokeri, kas noskaidro visus piedāvājumus un atrod labāko risinājumu aviokompānijai. Gadījumā, ja notiek kāds bojājums gaisa kuģim un par kuru ir iespējams saņemt atlīdzību no apdrošinātāja, tad neatkarīgs eksperts novērtē bojājumus un nosaka cik liela būs apdrošināšanas kompensācija. Izvērtēšanā tiek ņemts arī vērā detaļas nolietojums un vecums.
Parakstot apdrošināšanas līgumu tiek noteikts kādi riski tiek ietverti polisē, līguma puses, laika periods, apdrošināmā summa, ģeogrāfiskie limiti, situācijas utml. Informācija. Aviokompānijai ieviešot jaunu galamērķi, kas nav iekļauts apdrošināšanas polisē ir iespējams vienojoties ar apdrošinātāju, kas tur kontrolpaketi, veikt papildinājumus. Apdrošināšanas aģents, izvērtējot jauno galamērķi, var arī atteikt iekļaut apdrošināt gaisa kuģi uz jauno galamērķi, ja pastāv paaugstināts bīstamības risks, karš vai terorisms.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Risku novērtēšana, novēršana un kontrole AS "airBaltic"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/988789

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register