Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:332321
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
  PĒTĀMĀS PROBLĒMAS PAMATOJUMS    7
  FAKTISKĀ MATERIĀLA APKOPOJUMS UN ANALĪZE    8
  PROBLĒMAS RISINĀJUMS    18
  RITEŅU ĢEOMETRIJAS PĀRBAUDE UN REGULĒŠANA    28
  DARBA LAPA    37
  EKONOMIKA    39
  DARBA DROŠĪBA    42
  SECINĀJUMI    44
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    45
  GRAFISKĀ DAĻA    46
Extract

Amatierim uz aci parasti grūti noteikt, vai ir nepieciešama riteņu ģeometrijas regulēšana. Bet nu tomēr ja gribam pārliecināties, var izmēģināt vienu metodi, ar stūres rata palaišanu vaļā, braucot pa līdzenu ceļu. Taču pie mums gludus ceļus satapt ir grūti, tāpēc ir labāk vadīties pēc ripu protektora nodiluma. Ja riepas viena mala dilst ātrāk nekā otra, varam būt droši, ka būs jāveic riteņu ģeometrijas regulēšana.
Šķībi stāvošs stūres rats, uz vienu vai otru pusi velkošs automobīlis, nozīmē, ka riteņu ģeometrija ir izregulējusies. Tā var gadīties arī, piemēram, novietojot automobīli stāvvietā, regulāri uzbraucot uz apmales. Par laimi šāda diagnoze nenozīmē milzu izdevumus. Salocīts stūres stienis (piekares svira) parasti tās ir sekas pēc smaga trieciena, kad tiek uzbraukts uz apmales ar pustukšu vai tukšu riteni. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register