Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
1,04 (19%)
Discounted price*:
4,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:349469
Evaluation:
Published: 05.01.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 28 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
  Literatūras analīze    7
1.  Rokmūzikas aizsākumi Latvijā    9
2.  Rokmūzikas žanri Latvijā 1968-1985.gadam    10
2.1.  Smagais roks    10
2.1.1.  Līvi    10
2.2.  Roks    13
2.2.1.  Menuets    13
2.2.2.  Sīpoli    14
2.3.  Poproks    16
2.3.1.  Pērkons    16
2.3.2.  Credo    17
2.3.3.  Modo    19
2.4.  Jaunais vilnis    20
2.4.1.  Dzeltenie pastnieki    20
2.4.2.  NSRD    21
3.  Rokmūzikas žanri Latvijā līdz 1985-1991. gadam    22
3.1.  Smagais roks    23
3.1.1.  Opus Pro    23
3.1.2.  Salamandra    23
3.2.  Pankroks    24
3.2.1.  Zig Zag    24
3.2.2.  Linga    25
3.3.  Elektroniskā mūzika    26
3.3.1.  Jumprava    26
3.4.  Džezroks    27
3.4.1.  Remix    27
  Nobeigums    29
  Izmantotie informācijas avoti    31
Extract

Nobeigums
Darbā izvirzītais mērķis izpētīt rokmūzikas attīstību Latvijā laika periodā no 1968. līdz 1991. gadam un noskaidrot, kādas ir tā laika populārākās grupas un kāda ir bijusi to attīstība ir sasniegts. Ir izveidots daudzveidīgs materiālu klāsts, kurā ir aplūkoti rokmūzikas žanri un grupas Latvijā.
Latvijā ir attīstijušās vairākas leģendāras rokgrupas, kuras ir populāras vēljoprojām. Neskatoties uz politisko situāciju valstī, bija daudz muzikālo novirzienu un mūzikas žanru. Autore grupas izskatījusi pa tādiem žanriem kā smagais roks, roks, poproks, jaunais vilnis, pankroks, elektroniskā mūzika un džezroks. Aprakstītas populārākās 14 grupas.
Latvijas rokmūzikas grupas līdz astoņdesmito gadu beigām dzīvo zem padomju varas „papēža”, kas liedz vārda brīvību, taču ap 1989. gadu grupas kļūst brīvākas, un vairs netiek apspiestas. Tāpēc izveidojas arvien jauni mūzikas novirzieni un žanri, kuri lielākoties sajaucas viens ar otru.
Pēc autores secinājumiem var izdalīt divu veidu popularitātes iemeslus grupām līdz 1985. gadam- grupas, kuras pakļāvās padomju varai un neprotestēja pret to un grupas, kuras vēlējās ar savu mūziku radīt protestu pret Padomju Savienību. Mūzikas grupas, kuras popularitāti sasniedza pakļaujoties, bieži devās koncertēt uz PSRS galvaspilsētu Maskavu, kurā ļāva uzstāties tikai tiem, kas neveicināja darbības pret valdību. Šim kritērijam atbilst „Credo” un „Modo”, kurām nav bijuši konflikti ar valdību. Savukārt grupas, kuras slavu un popularitāti ieguva pateicoties atklātajiem tekstiem, kas daļai sabiedrības (īpaši jauniešiem) ļoti patika. Pēc autores uzskatiem tās ir šīs grupas- „Pērkons” un „Menuets”, jovismaz vienu reizi šīs grupas tika aizliegtas uz kādu laiku.
Astoņdesmito gadu beigās un deviņdesmito gadu sākumā, Latvijā bija vairākas populāras grupas, kuras lielākoties radās māksliniekiem pametot vai aizejot no savām pirmajām grupā, meklējot ko jaunu, svaigu. Nobeigums


Darbā izvirzītais mērķis izpētīt rokmūzikas attīstību Latvijā laika periodā no 1968. līdz 1991. gadam un noskaidrot, kādas ir tā laika populārākās grupas un kāda ir bijusi to attīstība ir sasniegts. Ir izveidots daudzveidīgs materiālu klāsts, kurā ir aplūkoti rokmūzikas žanri un grupas Latvijā.
Latvijā ir attīstijušās vairākas leģendāras rokgrupas, kuras ir populāras vēljoprojām. Neskatoties uz politisko situāciju valstī, bija daudz muzikālo novirzienu un mūzikas žanru. Autore grupas izskatījusi pa tādiem žanriem kā smagais roks, roks, poproks, jaunais vilnis, pankroks, elektroniskā mūzika un džezroks. Aprakstītas populārākās 14 grupas.
Latvijas rokmūzikas grupas līdz astoņdesmito gadu beigām dzīvo zem padomju varas „papēža”, kas liedz vārda brīvību, taču ap 1989. gadu grupas kļūst brīvākas, un vairs netiek apspiestas. Tāpēc izveidojas arvien jauni mūzikas novirzieni un žanri, kuri lielākoties sajaucas viens ar otru.

Pēc autores secinājumiem var izdalīt divu veidu popularitātes iemeslus grupām līdz 1985. gadam- grupas, kuras pakļāvās padomju varai un neprotestēja pret to un grupas, kuras vēlējās ar savu mūziku radīt protestu pret Padomju Savienību. Mūzikas grupas, kuras popularitāti sasniedza pakļaujoties, bieži devās koncertēt uz PSRS galvaspilsētu Maskavu, kurā ļāva uzstāties tikai tiem, kas neveicināja darbības pret valdību. Šim kritērijam atbilst „Credo” un „Modo”, kurām nav bijuši konflikti ar valdību. Savukārt grupas, kuras slavu un popularitāti ieguva pateicoties atklātajiem tekstiem, kas daļai sabiedrības (īpaši jauniešiem) ļoti patika. Pēc autores uzskatiem tās ir šīs grupas- „Pērkons” un „Menuets”, jovismaz vienu reizi šīs grupas tika aizliegtas uz kādu laiku.
Astoņdesmito gadu beigās un deviņdesmito gadu sākumā, Latvijā bija vairākas populāras grupas, kuras lielākoties radās māksliniekiem pametot vai aizejot no savām pirmajām grupā, meklējot ko jaunu, svaigu.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Rokmūzika Latvijā 1968-1991”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/349469

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register