Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:724222
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sabiedriskajām attiecībām pastāv daudzas un dažādas definīcijas, taču ir vairākas vienojošas iezīmes, kas bieži atkārtojas:
Sabiedriskās attiecības ir organizācijas vadības elements
Sabiedrisko attiecību speciālists uztur divpusējus kontaktus starp organizāciju un sabiedrību.
Sabiedrisko attiecību speciālists analizē organizācijas politiku, procedūru, un darbības ietekmi uz sabiedrību
Tās regulē sabiedrisko domu, attieksmes un izturēšanās gan organizācijā gan ārpus tās.
Sabiedrisko attiecību rezultātā rodas jaunas vai tiek uzturētas esošās attiecības starp organizāciju un sabiedrību.
Kopumā tās sastāv no publicitātes, attiecību veidošanas ar presi un sabiedrību, un reizēm arī reklāmas. Mūsdienās daudziem cilvēkiem nav skaidrs, ar ko reklāma atšķiras no sabiedriskajām attiecībām. Reklāma izmanto iepriekš apmaksātu laiku un vietu medijos un tās galvenais mērķis ir panākt produkta vai pakalpojuma pārdošanas apjomu paaugstināšanos, taču sabiedriskās attiecības ir orientētas vairāk uz reputācijas veidošanu nevis ienākumiem un nemaksā par mediju telpas izmantošanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register