Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:635223
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Organizācijā svarīga loma ir gan mārketingam, gan sabiedriskajām attiecībām. Bieži vien uz peļņu orientētos uzņēmumos neizprot mārketinga un sabiedrisko attiecību atšķirīgās misijas un atšķirīgās mērķauditorijas, kas mārketingā ir klienti, bet sabiedriskajās attiecībās - sabiedrība kopumā. Mārketinga speciālisti identificē tirgu organizācijas piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, tādējādi izstrādājot mārketinga programmas, lai radītu un stiprinātu pieprasījumu pēc šīm precēm un pakalpojumiem. Savukārt sabiedrisko attiecību speciālisti izstrādā programmas komunicēšanai ar publikām - cilvēku grupām, kas rodas gadījumos, kad organizācijas darbība ietekmē viņus vai viņi ietekmē organizācijas darbību. Tirgu limitē patērētāju segmenti, turpretī publikas var būt dažādas - darbinieki, kopienas, valdība, studenti, atbalstītāji, arī pircēji un citas.
Nereti organizācija sabiedriskās attiecības uztver kā vienu no mārketinga funkcijām, un sabiedrisko attiecību darbinieki minētajā situācijā pilda tehniķu lomu. Šādā veidā organizācija zaudē vērtīgu mehānismu, kā vadīt organizācijas savstarpējo atkarību ar tās stratēģisko publiku. Drukers (Drucker, 1969), runājot par mārketinga nozīmību biznesā, kritizē vienu no tā sastāvdaļām - konsjūmerismu jeb attiecības ar pircējiem, nosaucot to par "kauna traipu" mārketingā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1140544
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register