Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:616619
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Sabiedriskās attiecības ietver dažādus komunikācijas veidošanas pasākumus ar iekšējām un ārējām mērķauditorijām. Iekšējās mērķauditorijas ietver uzņēmuma darbiniekus, vadību un mācekļus, ārējās mērķauditorijas ietver, piemēram, darījumu partnerus, žurnālistus, patērētājus, asociācijas, valdību u.c. Tā kā sabiedrisko attiecību uzdevums ir komunicēt ar dažādām mērķauditorijām, radošums ir viena no būtiskākajām īpašībām, kurai ir jāpiemīt sabiedrisko attiecību profesionāļiem. Jo radošāk, oriģinālāk un atšķirīgāk tiek veikta sabiedrisko attiecību komunikācija, jo veiksmīgāks uzņēmums, organizācija vai persona spēj uzturēt savas pozīcijas sabiedrībā, tomēr veiktajai komunikācijai jābūt radošai tik lielā mērā, cik to spēj uztvert mērķauditorija. Tiek izdalītas septiņas īpašības , kādām jāpiemīt veiksmīgam sabiedrisko attiecību speciālistam:
- Intelekts. Speciālistam jābūt informētam un kompetentam par dažādu nozaru notikumiem un aktualitātēm, kā par politiskajām norisēm, tā par sabiedrībās vispārējo noskaņojumu.
- Godprātīgums. Patiesas informācijas sniegšana ir labu sabiedrisko attiecību pamatā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register