Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:228307
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Sabiedrisko attiecību attīstība ASV    4
  Sabiedrisko attiecību ieviešanas veicinātāji    6
  Džeimsa Gruniga četru modeļu pieeja ASV sabiedrisko attiecību vēsturei    7
  Sabiedrisko attiecību attīstības periodi    9
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu sarakats    14
Extract

Secinājumi:
1. Sabiedriskās attiecības strauji sāk attīstīties 19. gadsimtā ASV.
2. Kā sabiedrisko attiecību aizsācēji tiek uzskatīti PR konsultanti: Aivijs Lī un Edvards Bērnejss.
3. Džeims Gruings izveidojis 4 modeļu pieeju ASV sabiedrisko attiecību vēsturei:
3.1. Publicitātes modelis.
3.2. Informācijas piesātinājums.
3.3. Pārliecināšana, pierunāšana.
3.4. Dialogs simetriskas komunikācijas apstākļos.
4. Sabiedrisko attiecību vēsturi var pētīt, izmantojot trīs dažādas pieejas: faktos un notikumu pieeju; periodizācijas pieeju un teorijas pieeju.
5. Olivers Rāzs un Štefans Vēmaiers apkopojuši 18 vērā ņemamus ASV vēstures variantus, bet populārākie no tiem ir:
4.1. Skots M. Katlips, Alens H. Senters un Glens M. Brūms ASV sabiedrisko attiecību attīstību iedala sešos posmos: pirmais periods – no 1900. līdz 1917. gadam; otrais periods – no 1917. līdz 1919. gadam; trešais periods – spožais 20. gadu uzplaukuma laiks (1920. – 1929.); ceturtais periods – prezidenta Rūzvelta periods (1930. – 1945.); piektais periods – pēckara laiks (1945. – 1965.); sestais periods – modernais periods (1965. - mūsdienas).
4.2. Edvards Bērnejss ASV sabiedrisko attiecību attīstību iedala četros posmos: „lai velns parauj sabiedrību” periods; „sabiedrībai jābūt informētai” periods; „savstarpējais izpratnes” laikmets; „savstarpējās pielāgošanās” laikmets.
4.3. ASV profesori Daga Ņūsema, Džudīja Tērksa un Dīns Krukebergs ASV sabiedrisko attiecību attīstību iedala piecos attīstības posmos: ievada periods, jeb sagatavošanās periods (1600. gads – 1799. gads); komunikācijas uzsākšana/iepazīšanās (1800. gads – 1899. gads); reakcijas laiks/ reaģēšana, atbildēšana (1900. gads- 1939. gads); plānošana/ novēršana (1940. gads – 1979. gads); profesionālisms (1980. gads - mūsdienas).

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register