Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559967
 
Evaluation:
Published: 27.04.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

SA kampaņu veido sekojoši elementi:
1.Tiek formulēti sabiedrisko attiecību uzdevumi saistībā ar kampaņas veidošanas vispārējo kontekstu. Tādējādi iespējams noteikt mērķus un analizēt pašreizējo situāciju no sabiedrības viedokļa.
2.Tiek noteikti SA kampaņas mērķi un uzdevumi, kas atspoguļo sabiedrisko attiecību programmas specifiku attiecīgajā situācijā.
3.Tiek noteiktas mērķauditorijas – grupas, ar ko ir jāizveido savstarpēja sapratne.
4.Tiek noteikts, kas jāsaka mērķauditorijām, ņemot vērā cilvēku zināšanas, esošo kļūdaino informāciju un aizspriedumus.
5.Stratēģijas izvēle : noteikta vispārēja puieeja, kuras ietvaros tiek izstrādātas noteiktas taktikas, kas ir īstenotas ar dažādām metodēm.
6.Taktiku izvēle: tiek izvēlētas pieejas un tehnikas stratēģijas īstenošanai.
7.Grafika izveide: jāformulē un jāparedz kampaņas īstenošanai nepieciešams laiks.
8.Jāizreķina iespējami izdevumi.
9.Jāiezvēr precīza kontroles sistēma kampaņas gala rezultātu noteikšanai un tālākas darbības izstrādei. ( Peter Green).
Katras organizācijas sabiedrisko attiecību departaments mēģina uzturēt organizācijas kopējo mērķi. Tāpēc SA departamentam vispirms jāsāk ar organizācijas misijas vai galvenā mērķa izvirzīšanu. SA loma arī ir asistēt organizācijas misijas novērtēšanā.
Vairākums organizāciju izvirza savu misiju jau paša sākumā, taču katrus desmit gadus šī misija ir jāpārskata, kā tā saskaņojas ar esošo stāvokli. SA departaments ir atbildīgs par misijas pārskatu.
Izvirzītā misija nosaka organizācijas toni, raksturu, kā arī definē aktivitāšu parametrus. Organizācijai arī jāuzraksta aprakstoša atskaite par sevi. Misijas atskaite un aprakstoša atskaite ir parasti garas, un tāpēc organizācija raksta identificējošo atskaiti, kura parasti ir viena teikuma gara.
Organizācijas mērķi parasti ir saistīti ar organizācijas misiju, kā arī tiem jāatbilst organizācijas aprakstošai un identificējošai atskaitei. Atkarībā no tās tipa organizācijai var būt vairāki mērķu komplekti: uz desmit gadiem, uz pieciem gadiem, uz trim gadiem un uz vienu gadu.
Viens plānošanas un organizācijas aspekts ir organizācijas publikas apraksts.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register