Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:295602
 
Evaluation:
Published: 14.11.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
  TEORĒTISKĀ DAĻA    7
1.  Sabiedriskās attiecības    7
1.1.  PR - nolūks, loma un izpausmes    7
1.2.  Sabiedriskās attiecības - darbība    8
1.3.  Vēsturiskā un sociālā loma    9
2.  Sabiedrisko attiecību kampaņa    11
2.1.  Sabiedrisko attiecību kampaņu veidi    11
2.2.  Sabiedrisko attiecību kampaņu komponentes    12
2.3.  Pirms kampaņas veidošanas    13
3.  Sabiedrisko attiecību kampaņas veidošana    14
3.1.  Sabiedrisko attiecību kampaņas plānošana    14
3.2.  Veiksmīgas sabiedrisko attiecību kampaņas pazīmes    14
3.3.  Kampaņas novērtēšana - monitorings    16
3.4.  Kampaņas novērtēšana - analīze    16
  EMPĪRISKĀ DAĻA    18
4.  Organizācija Apeirons    18
5.  Organizācijas veiktās kampaņas    20
6.  Apeirons medijos    21
6.1.  Mediju pētījums    21
6.2.  Pētījuma rezultāti    22
7.  Sabiedrisko attiecību kampaņa „Viena Vide Visiem”    23
7.1.  Situācijas apraksts    23
7.2.  Projekta apraksts    24
7.3.  Kampaņas nepieciešamības pamatojums    25
7.4.  Projekta mērķi    25
7.5.  Norises vieta un laiks    26
7.6.  Sabiedrisko attiecību kampaņas uzdevumi    26
7.7.  Mērķauditorija un dalībnieki    27
7.8.  Finansējums un budžets    27
7.9.  Sabiedrisko attiecību kampaņas produkts    28
7.10.  Sagaidāmie rezultāti    28
7.11.  Komunikācijas plāns    29
7.12.  Novērtēšana    30
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    32
  Pielikums    33
Extract

SECINĀJUMI
Lai gan organizācija „Apeirons” nodarbojas ar daudziem līdzīgiem jauniešu projektiem, šīs sabiedrisko attiecību kampaņas plānošana autorei ir izrādījusies interesanta un, labprāt, realizējama. Darba gaitā tika apmeklēta apvienība „Apeirons”, veiktas pārrunas un konsultācijas ar tās projektu vadītāju Maiju Mucenieci un prezidentu Ivaru Balodi, kas arī izrādījās noderīgi ne tikai šīs sabiedrisko attiecību kampaņas plānošanai, bet arī personiskai pieredzei. Tika iegūtas daudz zināšanas par invalīdu integrācijas posmiem mūsdienu Latvijas sabiedrībā. Ir veiksmīgi notikusi gan organizācijas mediju analīze, gan intervija ar tās pārstāvi, kas ļāva veiksmīgi veidot darbu.
Darba gaitā atklājās, ka pretstatā ievadā izteiktajam pieņēmumam par sabiedrības vienaldzību un nevēlēšanos darboties, ir ievērojams daudzums cilvēku „Apeirona” ietvaros, kuri ir motivēti darboties invalīdu interesēs, un arī, balstoties uz interviju ar organizācijas pārstāvi, mediju interese par apvienības darbību un aktivitātēm ir pastiprināta un izteikta, kas nenoliedzami ir pozitīvs faktors.
Iespējams nākotnē organizācija „Apeirons” tikai augs un attīstīsies, un piesaistīs sev apkārt arvien lielāku cilvēku daudzumu. Šāda tipa projekti ir ļoti noderīgi invalīdu dzīves labiekārtošanai, un pastāv iespējamība, ka tas dos cilvēku ar invaliditāti dzīvēs jaunus sniegumus un vērtības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1374642
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register