Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:624794
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Sabiedrisko attiecību teorētiskā analīze    2
2.  Uzņēmuma raksturojums   
2.1.  Sabiedrisko attiecību kampaņa uzņēmumam   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
Extract

2.1. Sabiedrisko attiecību kampaņa uzņēmumam
Uzņēmums ir nesen atvērts uzņēmums, tāpēc sabiedrisko attiecību kampaņa uzņēmumam ir ļoti nepieciešama. Šīs kampaņas mērķis bija piesaistīt uzņēmumam klientus, kā arī veicināt uzņēmuma atpazīstamību pilsētā.. Sākumā, lai izvērtētu kādu kampaņu taisīt autore kopā ar uzņēmuma dibinātāju noteica mērķauditoriju - lai to izdarītu tika domāts par to, kādai cilvēku grupai pakalpojumi ir vissaistošākie, kā arī tika analizēts tas, kādi līdz šim ir bijuši uzņēmuma klienti. Tika secināts, ka mērķauditorija pārsvarā ir jaunieši vecumā no 12 līdz 20 gadiem. Tāpēc stratēģija bija izveidot jauniešiem saistošo kampaņu. Tika nolemts, ka stratēģija būs vienpusīga, nevis dialoga veidā.
Lai veicinātu uzņēmuma popularitāti sabiedrisko attiecību darbības bija: izveidot plakātus, kuros tika ietverta svarīgākā informācija par uzņēmumu – tā sniegto pakalpojumu informācija, atrašanās vieta, cenas, e-pasts, mājaslapa un telefons. Kā arī uz plakātiem bija uzdrukāts sauklis. Plakāti tika veidoti uzņēmumā un tie tika izvietoti pilsētas skolās un dažādās jauniešu brīvā laika pavadīšanas vietās. Kā vēl viena darbība klientu piesaistīšanai un atpazīstamības veicināšanai bija: izveidot bukletus, kuros ir īsa informācija par uzņēmumu – sniegtie pakalpojumi, atrašanās vieta, mājaslapa, kā arī iespēja izmantot uzņēmuma pakalpojumus ar atlaidi (tiem cilvēkiem, kas saņēma bukletus bija iespēja uzņēmuma pakalpojumus iegādāties ar 30% atlaidi).
Laiks kāds tika patērēts šis kampaņas īstenošanai bija pusotrs mēnesis laika posmā no 1. Oktobra līdz 11. Novembrim – 2 nedēļas tika izstrādāti plakāti, bukleti, noteikta mērķauditorija un izstrādāta stratēģija. Mēnesi tika īstenotas sabiedrisko attiecību kampaņas darbības. Plakāti tika pielikti 14. Oktobrī un tie netiks noņemti līdz Ziemassvētkiem. Bukleti tika dalīti katru piektdienu no 14. Oktobra līdz 11. Novembrim.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register