Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:679051
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorijas apskats par sabiedrisko attiecību kampaņas veidošanu    5
1.1.  Sabiedrisko attiecību kampaņa un tās sastāvdaļas    5
1.2.  Problēmas noteikšana    7
1.3.  Plānošana un programmas veidošana    8
1.4.  Darbība un komunikācija    9
1.5.  Programmas novērtējums    11
1.6.  Kopsavilkums par sabiedrisko attiecību kampaņas veidošanu    13
2.  Pētījums par „Meža dienu 2005” atbilstību sabiedrisko attiecību kampaņas kritērijiem    15
2.1.  Valsts Meža dienests un tā funkcijas    15
2.2.  Valsts Meža dienesta struktūra un sabiedrisko attiecību organizācija    16
2.3.  Meža dienu vēsture    17
2.4.  VMD sabiedrisko attiecību kampaņas plānošana un analīze    19
2.5.  Kopsavilkums par pasākuma „Meža dienas 2005” atbilstību sabiedrisko attiecību kampaņai    29
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Nobeigums    33
  Literatūras saraksts    34
  Anotācija    35
  Abstract    36
  Pielikums    37
Extract

Sabiedriskās attiecības Latvijā ir jauna nozare, kas vēl nav pietiekami apgūta. Tomēr sabiedriskās attiecības ir perspektīva joma, kas attīstās un tās nepieciešamību arvien vairāk apzinās dažādu iestāžu un uzņēmumu vadība.
Arī Valsts Meža dienesta (turpmāk VMD) vadība apzinās nepieciešamību pēc sabiedriskajām attiecībām un daļēji tās veido ar ikgadējā pasākuma „Meža dienas” palīdzību. VMD ir valsts izveidota institūcija ar specifiskām funkcijām, kas darbojas visā Latvijas teritorijā.
Ikgadējie „Meža dienu” pasākumi kļuvuši par VMD tradīciju, tos daļēji var uztvert kā ikgadēju sabiedrisko attiecību veidošanas kampaņu.
Šī darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt „Meža dienu” pasākumus, kā sabiedrisko attiecību kampaņu.
Darba mērķa sasniegšanai izvirzīti uzdevumi:
1)Iepazīties ar teorētisko literatūru par sabiedrisko attiecību kampaņas veidošanu;
2)Izanalizēt „Meža dienu” pasākumus, kā sabiedrisko attiecību kampaņu;
3)Izdarīt secinājumus par VMD sabiedrisko attiecību kampaņu „Meža dienas” un sniegt priekšlikumus sabiedrisko attiecību kampaņas uzlabošanai.
Pētījuma priekšmets:
VMD sabiedrisko attiecību kampaņa.
Pētījuma objekts:
Pasākums „Meža dienas”, kā VMD sabiedrisko attiecību veidošanas kampaņa.
Pētījuma jautājums:
Vai VMD ikgadējais pasākums „Meža dienas” atbilst sabiedrisko attiecību kampaņas kritērijiem?…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register