Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:571317
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorija. Sabiedrisko attiecību loma organizācijā    4
2.  Sabiedrisko attiecību loma SIA ”Baltika Latvija” attīstībā    8
2.1.  Iekšējā komunikācija uzņēmumā    9
2.2.  Ārējā komunikācija uzņēmumā    10
  Secinājumi    12
Extract

1. Teorija. Sabiedrisko attiecību loma organizācijā

Ir daudz dažādu definīciju par to, ko tad īsti nozīmē termins sabiedriskās attiecības(SA). Katlipa, Sentersa un Brūma grāmatā sabiedriskās attiecības tiek definētas kā pārvaldes funkcija, ar kuras palīdzību tiek nodibināti un uzturēti savstarpēji izdevīgi sakari starp organizāciju un to sabiedrību, no kuras ir atkarīgas šīs organizācijas veiksmes un neveiksmes. [1.,21.] Šī definīcija ļoti precīzi raksturo sabiedriskās attiecības kā organizācijas neatņemamu sastāvdaļu. SA ir integrēta zinātne, kurā ietilpst daudz un dažādas zinātnes-mārketings, menedžments, ekonomika, komunikācija, reklāma, socioloģija, u.c. zinātnes. SA veido, organizē, vada un attīsta iekšējo un ārējo komunikāciju procesu organizācijā, tāpat tās identificē un risina problēmas, atbild par organizācijas reputāciju un cenšas to veicināt, noturēt.

SA mērķis: veidot savstarpēji izdevīgas, harmoniskas attiecības starp organizāciju un sabiedrību, pozitīva tēla veidošana.

SA uzdevumi:
Sniegt sabiedrībai patiesu priekšstatu par organizāciju un tās mērķiem
Izkopt un attīstīt organizācijas kultūru, iedzīvināt tās vērtību sistēmu
Stāvēt sardzē par vienu no galvenajām organizācijas vērtībām-SA atbildību

Sabiedriskās attiecības tiek izmantotas dažādās sabiedrības institūcijās, piemēram, biznesā, arodbiedrībās, valsts iestādēs, brīvprātīgajās asociācijās, fondos, slimnīcās, skolās, koledžās un reliģiskajās institūcijās. Lai sasniegtu savus mērķus šim institūcijām jāveido efektīvas attiecības ar daudzām un dažādām auditorijām un sabiedrības grupām, piemēram, darbiniekiem, biedriem, klientiem, akcionāriem un citām institūcijām, kā arī sabiedrību kopumā. [1.,27.]
SA ir uzņēmuma komunikācija ar tā nozīmīgākajām mērķgrupām.[2.,83] Uzskatu, ka organizācijas SA svarīgākā mērķgrupa ir darbinieki, jo apmierināts darbinieks spēj kvalitatīvi strādāt un būt lojāls savam uzņēmumam, tādējādi, iespējams, celt gan organizācijas reputāciju, gan efektīgāk piedāvāt sevi tirgū. Darbinieks savā ziņā veido priekšstatu par uzņēmumu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register