Lai varētu veikt analīzi vispirms noskaidroju, ka Sabiedrisko attiecību kampaņu organizēšana ir komunikācijas darbību kopums, kas tiek realizēts, lai palīdzētu sasniegt uzņēmuma vai organizācijas nospraustos uzdevumus un mērķus.1 Savukārt CAST konsorcijs ceļu satiksmes drošības kampaņas ir definējis šādi: „mērķtiecīgi centieni informēt, pārliecināt vai motivēt cilvēkus, lai mainītu viņu uzskatus un/vai uzvedību un uzlabotu ceļu satiksmes drošību kopumā vai kādā noteiktā, atbilstīgi definētā lielā mērķauditorijā — parasti noteiktā laika periodā —, organizējot informatīvus pasākumus noteiktos plašsaziņas līdzekļu kanālos, tos bieži apvienojot ar savstarpēju atbalstu un/vai citiem atbalsta pasākumiem, piemēram, tiesību aktu īstenošanu, izglītošanu, likumdošanu, personīgās apņemšanās veicināšanu, apbalvojumiem u. c.”…