Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:159609
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sabiedriko attiecību būtība    4
2.  Sabiedrisko attiecību nozīme uzņēmumā    5
3.  Sabiedrisko attiecību pilnveidošanas iespējas uzņēmumā    6
3.1.  Sabiedrisko attiecību plānošana un programmas sastādīšana    7
3.2.  Programmas mērķis    7
3.3.  Mērķauditorijas    8
3.4.  Tēla konceptuāla izstrāde    10
3.5.  Aktivitāšu stratēģija    11
3.6.  Krīžu paredzēšana    12
4.  Sabiedrisko attiecību nozīme SIA ”Kāzu Aģentūra”    13
5.  Sabiedrisko attiecību pilnveidošana SIA ”Kāzu Aģentūra”    15
5.1.  Sabiedrisko attiecību plānošana un programmas sastādīšana SIA ”Kāzu Aģentūra”    15
5.2.  Programmas mērķis uzņēmumam SIA ”Kāzu Aģentūra”    15
5.3.  SIA ”Kāzu Aģentūra” Mērķauditorijas    15
5.4.  SIA ”Kāzu Aģentūra” tēla konceptuāla izstrāde    17
5.5.  SIA ”Kāzu Aģentūra” aktivitāšu stratēģija    18
5.6.  SIA ”Kāzu Aģentūra” krīžu paredzēšana    19
  Secinājumi    20
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    21
Extract

Ievads
Katra organizācija vēlas, lai viņu pakalpojums un produkts tiktu pieprasīts. Parādoties jaunam produktam tiek uzsvērtas tā labākās īpašības, salīdzinot ar iepriekšējo marku. Sabiedrisko attiecību viens no pienākumiem ir radīt sabiedrībai nepieciešamību pēc šī produkta. Viens no sabiedrisko attiecību uzdevumiem ir, lai mērķauditorija būtu informēta par produktu, kā arī to iegādātos. Ir jāatrod labākie veidi kā piekļūt patērētājam.
SIA ”Kāzu Aģentūra” ir neliels uzņēmums, kur pienākumus, kas saistīti ar sabiedriskajām attiecībām veic direktore. Dibinot uzņēmumu pirmo pusgadu bija plānotas un veiktas sabiedrisko attiecību aktivitātes. Tad arī tika novērtēta sabiedrisko attiecību nozīme, jo tās darbojās efektīvāk par reklāmas materiāliem presē.
Pēdējos divos gados vienīgais pie kā ir strādāts – tēla veidošana, kam savukārt pašā uzņēmuma atklāšanas brīdi netika tērēti nekādi resursi. Šobrīd ir uz mērķauditoriju vērsta mājas lapa, kura efektīvi darbojas apvienojumā ar nelielām mārketinga aktivitātēm.
Sabiedrisko attiecību nozīme tiek novērtēta, bet ir nepieciešama to pilnveidošana, tāpēc darba pamatmērķis – kopskats uz sabiedrisko attiecību nozīmi un to pilnveidošanas iespējām SIA ”Kāzu Aģentūra” darbībā.
Uzdevums – uzskaitīt sabiedrisko attiecību uzdevumus un aprakstīt plānveidīgu rīcības stratēģiju, kura būtu uzskatāma par vislabāko SIA „Kāzu Aģentūrai”.

Izmantotās pētniecības metodes:
1. Teorētiskās pētniecības metodes:
 literatūras analīze,
2. Empīriskās pētniecības metodes:
 anketēšana,
Pētījuma bāze : SIA ”Kāzu Aģentūra”

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register