Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:331003
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    1
  Annotation    2
  Saturs    3
  Ievads    4
1.  SA nozare Latvijā    5
2.  Iekšējā komunikācija uzņēmumā    7
2.1.  Informācijas plūsma uzņēmuma iekšienē    7
3.  Uzņēmuma ārējā komunikācija    9
3.1.  Pozitīva tēla radīšana    9
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Šī darba uzdevums ir veikt nelielu ieskatu un izvērtēt sabiedrisko attiecību, kas ir jauna nozare Latvijā, lomu mūsdienu uzņēmumu pastāvēšanā un attīstībā. Tiek apskatīti gan pētījumi par sabiedrisko attiecību jautājumu risināšanu Latvijas uzņēmumos, gan arī ekspertu atzinumi par jomu kopumā. Darbā aplūkota gan iekšējo, gan ārējo sabiedrisko attiecību nozīme uzņēmuma attīstībā un darbībā. Informācijas plūsma uzņēmuma iekšienē tiek salīdzināta ar uzņēmuma darbinieku zināšanu un pieredzes kodolu, kā arī tiek apskatīts uzņēmuma pozitīvā tēla veidošanas nozīmīgums ar ārējām sabiedriskajām attiecībām. Secinājumos tiek prognozēta nepārprotama SA attīstība Latvijā, kā arī pierādīts, ka pilnvērtīga komunikācija ir viens no veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatakmeņiem.
Lai iesāktu darbu par SA nozīmi uzņēmuma attīstībā, nepieciešams nedaudz pieskarties SA definīcijām un to vēsturei.
Terminu „sabiedriskās attiecības” pirmo reizi pielietoja Tomass Džefersons1 (Thomas Jefferson) 1807. gadā. Vienu no pirmajām sabiedrisko attiecību definīcijām radījis Edvards Bernejs (Edward Bernays). Saskaņā ar viņa teikto, sabiedriskās attiecības ir menedžmenta funkcija, kas noslāņo publiskās attieksmes, nosaka darbības plānus, pasākumus organizācijas interesēs, kam seko darbības programma, lai organizācija tiktu publiski pieņemta un saprasta. [3.1.]
Cilvēki, kas nodarbojas ar sabiedriskajām attiecībām, komunicē ar visiem vajadzīgajiem cilvēkiem un grupām (iekšējām un ārējām), lai radītu saskaņu starp organizācijas mērķiem un sabiedrības vajadzībām. Sabiedrība ir sabiedrisko attiecību pasākumu mērķis un informācijas resurss izvērtēšanai. [3.1.]…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register