Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:618459
 
Evaluation:
Published: 15.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību komunikācijas sastāvdaļa    5
1.1.  Speciālo pasākumu klasifikācija    6
1.2.  Speciālo pasākumu veidi    8
1.3.  Pasākumu plānošana    11
1.4.  Speciālo pasākumu plānošanas procesa sastāvdaļas    14
2.  Uzņēmuma Hauska&Partner raksturojums    17
2.1.  Hauska&Partner organizatoriskā struktūra    18
2.2.  Hauska&Partner organizētie speciālie pasākumi    20
3.  Hauska&Partner speciālo pasākumu organizēšanas novērtējums    23
3.1.  Hauska&Partner speciālo pasākumu organizēšanas principi    23
3.2.  Klientu viedoklis par Hauska&Partner organizētiem pasākumiem    26
  Secinājumi    33
  Priekšlikumi    34
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    35
  Pielikumi    36
Extract

Secinājumi
1. Speciālie pasākumi ir sabiedrisko attiecību instruments un spēcīgs komunikācijas veids, kas palīdz organizācijām iepazīstināt klientu ar piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem, organizācijas vidi, pievērst uzmanību kādam jautājumam, aktuālai tēmai, kā arī klātienē komunicēt ar klientu, tas ir arī veids kā organizācija var paust savu nostāju, viedokli, principus un prioritātes.
2. Speciālo pasākumu plānošanas process sastāv no situācijas analīzes, stratēģijas izstrādes, mērķu noteikšanas, mērķauditorijas precizēšanas, taktikas izvēles, laika un budžeta plānošanas un novērtēšanas. Nevienu no šīm sastāvdaļām nedrīkst izlaist, lai pasākums sasniegtu visus nospraustus mērķus, un nākamā pasākuma kvalitāte uzlabotos, izrietot no pieredzētajām kļūdām.
3. Korporatīvas komunikācijas aģentūra Hauska&Partner pierādījusi sevi kā ekspertu informatīvo un apmācības pasākumu organizēšanā, jo vada dažāda veida informatīvus pasākumus, sniedz gan noderīgu teorētisku informāciju, gan iemāca vērtīgas praktiskās iemaņas, kas palīdz pilnveidot un attīstīt biznesu.
4. Pasākumu laikā organizatori veido efektīvu komunikāciju ar auditoriju, izmanto dažādas aktivitātes, lai sniegta informācija neapgrūtinātu tās uztveri, kā arī rūpējas par apmeklētāju komfortu.
5. Hauska&Partner informatīvo un apmācības pasākumu pamatā ir aktuālās problēmas sabiedrisko attiecību jomā Latvijas uzņēmēju tirgū.
6. Hauska&Partner neveic pietiekamu situācijas analīzi pirms pasākuma pavadīšanas un attiecīgu novērtēšanas procesu pēc tā noslēgšanas, kas ved pie augošas klientu neapmierinātības par pasākumu tēmām un informācijas piemērotību izvēlētajai mērķauditorijai.
7. Hauska&Partner trūkst apziņas par pasākumam izvēlētas mērķauditorijas interesēm un vajadzībām, svaigo ideju pasākumu pilnveidošanai un oriģinalitātes informācijas pasniegšanas ziņā.
8. Hauska&Partner speciālo pasākumu klāstā nepietiek izklaides pasākumu gan uzņēmuma partneriem un klientiem, gan pašiem uzņēmuma darbiniekiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1334563
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register