Mārketings kā tāds ir pastāvējis jau neskaitāmus gadu tūkstošus, jo vienmēr cilvēks, kas kaut ko vēlas pārdot vai – attiecoties uz senākiem laikiem un bartera sistēmu – iemainīt pret citu priekšmetu, ir centies tieši savu piedāvājumu padarīt par visiekārojamāko, vispatīkamāko un visvērtīgāko no visa piedāvājumu klāsta, lai pircējs būtu gatavs maksāt tieši tik, cik pārdevējs prasa, un varbūt pat vairāk. Tirgu sistēmai attīstoties, attīstījās arī pārdevēju gudrības un triki pircēju piesaistīšanai. Šos trikus ar kādu konkrētu vārdu sāka apzīmēt tikai 20. gadsimta sākumā, bet ar mārketinga jēdzienu savienoja tikai 20. gs. septiņdesmitajos gados.1 Kopš tā brīža tas ir strauji attīstījies un mainījies. Pēdējos gados līdz ar sociālo mediju popularitātes pieaugumu mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālistiem nākas ņemt šo fenomenu vērā un „pārslēgties” uz citām metodēm. Tādēļ savā referātā apskatīšu sociālo mediju mārketingu – paņēmienu, kas aptuveni pēdējos piecos gados ir uzplaucis un turpina augt joprojām.…