Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:174321
 
Evaluation:
Published: 25.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I.  Sabiedrisko attiecību veidošana ar masu medijiem    4
II.  Sadarbības stratēģijas ar ziņu aģentūrām    5
III.  Sadarbības stratēģijas ar drukātajiem medijiem    7
IV.  Sadarbības stratēģijas ar radio    7
V.  Sadarbības stratēģijas ar televīziju    8
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Nobeigums
Ir grūti noteikt viennozīmīgu stratēģijas veidu, kādu pielietot, lai sadarbotos ar masu medijiem, jo to mediju veidi ir vairāki un katrs sagaida savu pieeju. Galvenokārt, savstarpēja sadarbošanās ir nepieciešama, lai nenotiktu pārpratumi un, lai informācija, kas nonāk sabiedrības redzeslokā būtu maksimāli kvalitatīva un patiesa. Tādēļ ir izvirzīti vairāki līmeņi pēc kuriem vadīties.
Mūsdienās daudzi mediji ir nojaukuši robežas viens starp otru un informācija, kas reiz bijusi tikai drukāta, sāk parādīties sociālajos tīklos vai tā, kas bijusi televīzijā, parādās drukas medijos un citādāk, jo katra organizācija cenšas pievērst savu uzmanību maksimāli efektīvi, nevis tikai atbilstoši savam veidolam. Tika noskaidrots, ka pret žurnālistiem ir jāizturas godīgi, jāsniedz viņiem pakalpojumus, nelūgties, kā arī neizvirzīt pretenzijas, neprasīt nogremdēt citu, sev netīkamu informāciju un necensties pastāvīgi atrasties uzmanības centrā, jo ir daudzas sabiedrisko attiecību organizācijas, kuras iesūta materiālus un žurnālistiem ikdienā to pienāk ļoti daudz.
Visa saziņa ar sabiedrību nenotiek caur drukātajiem materiāliem vai caur ziņu aģentūrām vien. Tas notiek arī caur radio, kas ir viens no atšķirīgākajiem veidoliem. Radio izteikto informāciju nevar atsaukt un ir jāspēj skaidri, saprotami un kodolīgi izteikties, bet masu medijiem jāatceras, ka informācija drīkst tikt nodota tikai atbilstošiem radio. Pati dažādākā ir televīzijas komunikācija un sociālie mediji. Tie ietver gan video, gan runu, gan mūziku u.c., reizē ietverot arī vislielāko izaicinājumu, lai izveidotu uzrunājošu vēstījumu.
Ja attiecības starp sabiedrisko attiecību darbiniekiem un medijiem būs veiksmīgas, godīgas un cienīgas, kā arī, ja tiks ievērotas noteiktas stratēģijas, tad arī sabiedrība saņems kvalitatīvu informāciju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register