Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,54 (12%)
Discounted price*:
3,95
Purchase
Add to Wish List
ID number:448970
Evaluation:
Published: 04.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2002.g. - 2002.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Projekta uzdevuma    4
1.  Sakaru linijas maršurtu izvēle    5
2.1.  Simetrisko kabeļu izvēle    6
2.2.  Simetriska kabeļa primāro un sekundāro parametru aprēķini    6
3.1.  Koaksiālo kabeļu izvēle    15
3.2.  Koaksiāla kabeļa primāro un sekundāro parametru aprēķini    15
4.  Savstarpējas ietēkmes aprēķini koaksiālā kabeļā    17
6.  Bistamas ietēkmes aprēķini    20
7.  Konstruktivais apraksts    21
8.  Kombinēta kabeļa izmantoto materiālu raksturojumi    21
9.  Literāturu saraksts    23
Extract

Es apskatījos visus maršrutus pēc tas kritērijam un nolēmu ka vissizdevigakais sakaru līnijas maršruts ir zem numura 1: tam ir īsa kilometrāža, ka arī nav krustošanās ar augstsprieguma spēka līnijām un ar dzelzceļu. Šis līnijas ceļā nav upes.
Kabeļu vilkšanu var realizēt ar kabeļu licēju palīdzību, kas samazināja darba apjomu 20-30 reizēs, tur, kur tas nav iespējams, kabeļu vilkšana tiek veikta ar rokam.
Kabeļu vilkšanas dziļums sastāda 1,2 m. Ja vilkšana notiek gar dzelzceļu jeb autoceļiem, tad dziļums ir 0,8 m zem grāvja līmeņa. Zem dzelzceļiem un autoceļiem kabelis tiek vilkts caur caurulēm, kuras atrodas zem braucamas daļas. Cauruļu likšana notiek, izmantojot horizontāla urbuma metodi. Asbesta-cementu caurules tiek apstrādātas ar kārstu bitumu pirms cauruļu ievietošanas zem ceļiem izolācijas paaugstināšanai. Cauruļu galiem ir jāatrodas nemazāk kā 1 m no grāvja malas.
T.k. maršruts iet gar dzelzceļu Daugavpils-Līvāni, būs iespējas tuvāk trasei novietot kabeļu laukumu.


Kopējais sakaru līnijas garums ir apmērām 61 km., kura ir izveidoti 10 pastiprināšanas iecirkņi ar vidējo attālumu 6 km. Pastiprināšanas iecirkņu shēma ir attēlota grafiskajā daļā.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/448970

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register