Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:191099
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Svarīgi zināt un pareizi novērtēt personības attīstību konkrētā vecumā, lai nodibinātu audzināšanai, kā arī mācīšanai nepieciešamo pedagoģisko kontaktu ar bērniem un rastu pareizo pieeju dažādās situācijās. (13,57). Visā bērna dzīves laikā norisinās viņa attīstības process, kura gaitā bērnam notiek dažāda veida fiziskas un psihiskas izmaiņas (14,27). Arī spēlei, kura ir ieviesta mācību procesā, ir jāatbilst skolēnu vecumam un zināšanu līmenim.
Saskaņā ar cilvēka attīstības īpatnībām pedagoģijā bērni no 7- 11 gadiem tiek pieņemti" jeb uzskatīti par sākumskolas jeb jaunāko skolas vecuma bērniem (15,26).
Sākumskolas Bernu psihiskās attīstības robežas nosaka individuālās attīstības līmenis un īpatnības. Iestājoties skolā, bērni un skolotāji var sastapties ar vairākām problēmām: bērniem ir atšķirīgas gatavības pakāpes skolai, nesagatavotība jaunai psiholoģiskai lomai, atšķirīga motivācija iet skolā, dažādas prasmju un iemaņu, kā arī dotību līmenis.(10.101) Vienam mācīties ir grūti, citiem – viegli, vienam garlaicīgi, citam – interesanti. Tāpēc vislabāk mācību darbībā izmantot pēc iespējas vairāk rotaļas un spēles, lai nejustu šīs atšķirības. Viss veiksmīgāk rotaļu var izmantot 1. klasē.
Bērni pirmajā skolas gadā krasi atšķiras no 4. klases skolēniem ne tikai ar attīstības īpatnībām, bet arī mācību procesā jāizvēlas atbilstošas mācību metodes, darba paņēmieni, strādājot ar šī vecuma bērniem. G. Svence uzsver, ka "pirmajā klasē bērni spēj veikt darbību tikai pēc parauga, bet 3.- 4. klasē- arī pēc mutiska apraksta" (10,107). Tomēr attīstības īpatnību raksturojumā sākumskolēniem ir vairākas kopīgas iezīmes. Pievērsīsimies pirmklasnieku psihiskās un fiziskās attīstības īpatnību apskatam, kas būtu jāņem vērā, strādājot ar šī vecuma bērniem, kādai ir jābūt skolotāja rīcībai organizējot mācību procesu 1.klasē. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register