Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:698153
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Problēmas apskats    3
  Problēmsituācijas apraksts un problēmas definējums    3
  Problēmsituācijas nozīmība    4
  Līdz šim veikto mēģinājumu risināt problēmu apraksts un sekas    4
  Ieinteresētās puses    6
  Galvenās ieinteresētās puses    6
  Ieinteresēto pušu mērķi, intereses un stratēģijas    6
  Rīcībpolitikas iespējamās alternatīvas/risinājumi    9
  Alternatīvu/risinājumu apraksts    9
  Pirmā alternatīva: Maģistrālo un tranzīta ielu tīkla attīstīšana    9
  Otrā alternatīva: Sabiedriskā transporta servisa uzlabošana    9
  Trešā alternatīva: vienvirzienu ielu izveide    10
  Ceturtā alternatīva: virszemes autostāvvietu pārcelšana pazemē vai daudzstāvu autostāvvietās    10
  Piektā alternatīva: Velosipēdu novietņu un velosipēdistiem draudzīgu celiņu (draudzīgie trotuāri) izveide    10
  Sestā alternatīva: Ieviest iebraukšanas maksu Rīgā    10
  Ierobežojumi un citi ārējie faktori    10
  Rīcībpolitikas rekomendācijas    11
  Ieteiktās alternatīvas apraksts    11
  Literatūras saraksts    13
Extract

Rīcībpolitikas rekomendācijas
Ieteiktās alternatīvas apraksts
Ņemot vērā, ka visi iepriekšējā punktā minētie ierobežojumi ir saistīti ar noteiktu finanšu investīciju apjomu, šī pētījuma autors, kā šī brīža ekonomiskajai situācijai piemērotāko uzskata iebraukšanas maksas ieviešanu Rīgā. Šī alternatīva ir relatīvi ātri ieviešama dzīvē pie nosacījuma, ja tam ir politiskais atbalsts, par ko liecina tas, ka šis jautājums jau pirms vairākiem gadiem izpelnījās politiķu vērību.
Plašas diskusijas savulaik jau izvērtās par Jāņa Dinēviča piedāvājumu, kā vienu no iespējamajiem risinājumiem ieviest iebraukšanas maksu tiem autobraucējiem, kuri nedzīvo Rīgā, bet galvaspilsētā ikdienā strādā, kārto darījumus, iepērkas, izmanto pakalpojumus un tamlīdzīgi. „Pretējā gadījumā sanāk, ka rīdzinieki ar saviem nodokļiem uztur Rīgas transporta infrastruktūru, kuru katru dienu izmanto tūkstošiem citās pašvaldībās dzīvojošo, kuri nodokļus samaksā savai Pierīgas pašvaldībai. Manuprāt, risinājums būtu, ja šai, ārpus Rīgas dzīvojošo, cilvēku kategorijai tiktu piedāvātas divas iespējas – vai nu maksa par iebraukšanu Rīgā ar savu privāto autotransportu vai arī automašīnas novietošana „novieto un brauc” autostāvvietā pilsētas nomalē un tālāka došanās uz centru ar sabiedrisko transportu,” uzsvēra bijušais vicemērs. Šādu iebraukšanas maksu var ieviest diferencēti – iebrukšanai visā pilsētā vai atsevišķās tās daļās (piemēram, Vecrīga vai centra daļa (bulvāru loks).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register