Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:699421
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pakalpojumu mārketinga būtība    4
1.1.  Apdrošināšanas produkts    4
1.1.  Mārketinga nozīme apdrošināšanā    5
2.  Civiltiesiskās obligātās apdrošināšanas ieviešana un virzība tirgū    7
2.1.  Mārketinga stratēģijas izstrāde    7
3.  Mārketinga ''mix'' elementi    10
3.1.  Prece    10
3.2.  Preces cena    10
3.3.  Pārdošanas vieta    11
3.4.  Preces virzība tirgū    14
  Nobeigums    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Extract

Pat vislabākais autovadītājs nav pasargāts no ceļu satiksmes negadījumiem citu vainas dēļ, taču līdz 1997. gada 01. septembrim Latvijā reti kurš varēja būt drošs par to, ka spēs piedzīt atlīdzību par zaudējumiem no vainīgā, kaut vai tāpēc, ka lielākajai daļai autovadītāju zaudējumu atlīdzināšana sagādā grūtības ekonomisko apstākļu dēļ. Lielākā daļā Eiropas valstu jau daudzus gadus normāla parādība ir zaudējumu atlīdzināšana no apdrošināšanas sabiedrībām. Tādejādi, lai tiktu garantēta zaudējumu atmaksa cietušajiem, 1997.gada 13. martā Saeima pieņēma, bet 25.martā valsts Prezidents izsludināja Likumu “Par sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu”, kas sākot ar 1997. gada 01.septembri ir saistošs visiem autovadītājiem, kas piedalās ceļu satiksmē.
Darba mērķis ir no mārketinga viedokļa izpētīt obligātās civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas ieviešanu un virzību Latvijas tirgū, ņemot vērā mārketinga miks četrus galvenos virzienus: produkts, cena, pārdošanas vieta un produkta virzība uz tirgu, atklāt, kuri no šiem virzieniem ir galvenie šī produkta veiksmīgā mārketingā.
Darba mērķa sasniegšanai autors analizēs apdrošināšanas struktūru, iepriekš minētos četrus galvenos mārketinga mix virzienus, vadoties gan pēc vispārējās tirgus analīzes, gan pēc konkrētu apdrošināšanas sabiedrību skatpunktiem.
Darbā ir tikusi izmantota apdrošināšanas literatūra, LR pieņemtie likumi un noteikumi par apdrošināšanu, statistikas dati, kā arī periodika.
Ar jēdzienu apdrošināšanas produkts tiek saprasts pakalpojums, ko apdrošināšanas sabiedrības sniedz patērētājam - apdrošinājuma ņēmējam. Apdrošinājuma ņēmējs, cilvēks, kas pērk apdrošināšanu, no apdrošināšanas starpnieka saņem dokumentu - polisi, kas apliecina par darījumattiecībām starp viņu un apdrošinātāju. Vispārējās apdrošināšanas gadījumā līgums paredz zaudējumam atbilstošu naudas atlīdzības izmaksu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1132306
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register