Viesmīlība ir viena no straujāk augošajām industrijām pasaulē. Visā pasaulē rodas aizvien vairāk cilvēku, kuri vēlas vai arī ir spiesti pamest mājas, lai dotos garākos vai īsākos ceļojumos. Līdz ar to paaugstinās prasības un arī konkurence tūrisma tirgū. Lai piesaistītu jaunus apmeklētājus – tūristus, ir jāapzinās viņu vēlmes, ir jāieinteresē cilveki ar piedāvāto produktu un ir jāsniedz informācija par to. Lai tas viss darbotos veiksmīgi, ir jaapzinās mērķis un veids kā to visu īstenot dzīvē. Tieši šādām vajadzībām ir arī domāts mārketings. Mārketings ir aktivitāte, kurā piedalās viss, kas ir saistīts ar konkrēto produktu, sākot ar cilvēkiem, kas ir saistīti ar šo produktu vai pakalpojumu, beidzot ar informāciju vai reklāmu. Mūsdienās ir neticami daudz vietu un veidu, kā informāciju nogādāt līdz pircejiem. Ja kādreiz izpalika ar izkārtnēm un kaut kādām mazām reklāmiņām vietējās avīzēs, tad tagad ar to ir dikti par maz. Tagad talkā nāk starptautiski gada tirgi, TV, Radio un kā vienu no populārākajiem gribētos pieminēt intenetu, ar kura palīdzību šinī darbā arī tiks mēģināts izanalizēt četras vietas Itālijas alpos Villa d’Aosta reģionā.
Villa d’Aosta ir Itālijas alpu viskalnainākais reģions, kas atrodas pie Francijas un Šveices robežām. Vietejie iedzīvotāji to mēdz saukt par alpu sirdi, jo šeit atrodas tādi kalni kā Monte Roso, Cervinia jeb Matterhorn, Monte Bianco un Grand Paradiso. Par šiem kalnu novadiem arī būs aprakstīts sinī darbā. Lai būtu vieglāk izanalizēt šos novadus tika izveidoti punkti.
Atrašnās vieta, piekļūšana.
Mājas lapa.(cik viegli atrodama, pārskatāmība, valoda, informācija)
Apdzīvotība.
Nakts mītnes.
Ēdināšana
Iespējamās aktivitātes vasarā.
Iespējamās aktivitātes ziemā.
Kultūrvēsturiskie pieminekļi.…