Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:683784
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Vietu apraksts   
2.1.  Červinija   
2.2.  Grand Paradiso   
2.3.  Monte Bianco   
2.4.  Monte Roso   
Extract

Viesmīlība ir viena no straujāk augošajām industrijām pasaulē. Visā pasaulē rodas aizvien vairāk cilvēku, kuri vēlas vai arī ir spiesti pamest mājas, lai dotos garākos vai īsākos ceļojumos. Līdz ar to paaugstinās prasības un arī konkurence tūrisma tirgū. Lai piesaistītu jaunus apmeklētājus – tūristus, ir jāapzinās viņu vēlmes, ir jāieinteresē cilveki ar piedāvāto produktu un ir jāsniedz informācija par to. Lai tas viss darbotos veiksmīgi, ir jaapzinās mērķis un veids kā to visu īstenot dzīvē. Tieši šādām vajadzībām ir arī domāts mārketings. Mārketings ir aktivitāte, kurā piedalās viss, kas ir saistīts ar konkrēto produktu, sākot ar cilvēkiem, kas ir saistīti ar šo produktu vai pakalpojumu, beidzot ar informāciju vai reklāmu. Mūsdienās ir neticami daudz vietu un veidu, kā informāciju nogādāt līdz pircejiem. Ja kādreiz izpalika ar izkārtnēm un kaut kādām mazām reklāmiņām vietējās avīzēs, tad tagad ar to ir dikti par maz. Tagad talkā nāk starptautiski gada tirgi, TV, Radio un kā vienu no populārākajiem gribētos pieminēt intenetu, ar kura palīdzību šinī darbā arī tiks mēģināts izanalizēt četras vietas Itālijas alpos Villa d’Aosta reģionā.
Villa d’Aosta ir Itālijas alpu viskalnainākais reģions, kas atrodas pie Francijas un Šveices robežām. Vietejie iedzīvotāji to mēdz saukt par alpu sirdi, jo šeit atrodas tādi kalni kā Monte Roso, Cervinia jeb Matterhorn, Monte Bianco un Grand Paradiso. Par šiem kalnu novadiem arī būs aprakstīts sinī darbā. Lai būtu vieglāk izanalizēt šos novadus tika izveidoti punkti.
Atrašnās vieta, piekļūšana.
Mājas lapa.(cik viegli atrodama, pārskatāmība, valoda, informācija)
Apdzīvotība.
Nakts mītnes.
Ēdināšana
Iespējamās aktivitātes vasarā.
Iespējamās aktivitātes ziemā.
Kultūrvēsturiskie pieminekļi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register