Sponsorēšana ir savstarpēji izdevīgs darījums starp organizāciju, kas saņem finansējumu, un uzņēmumu, kas sniedz atbalstu konkrētai organizācijai no mārketinga vai reklāmas izdevumu budžeta. Sponsorēšanas rezultātā uzņēmums iegūst reklāmu vai citus labumus.1
SEB banka atbalsta projektus, kas ir orientēti uz kultūras, izglītības, sporta un biznesa vides attīstību Latvijā, veidojot sevi kā sociāli atbildīgu banku, kam nav vienaldzīga apkārtējā sabiedrība un tās izaugsme.2 Banka galvenokārt atbalsta projektus, kas uzlabo un stiprina SEB zīmolu.
SEB bankas mājas lapā uzsvērts, ka atbalstīti tiek tie projekti, kas saskan ar korporatīvajām vērtībām un uzlabo bankas reputāciju, kā arī stiprina SEB zīmolu.
Var izdalīt trīs atbalstāmās jomas, kur SEB banka ir darbojusies un darbojās kā sponsors:
- Izglītība – šī projekta ietvaros tiek nodrošinātas SEB stipendijas Latvijas augstskolu labākajiem studentiem; sadarbībā ar sabiedrisko organizāciju "Junior Achievement - Latvija" tiek veicināta biznesa izglītība Latvijas skolās; „Ēnu dienu” ietvaros studentiem ir iespēja novērot bankas darbiniekus, lai gūtu priekšstatu par konkrētām profesijām.
- Kultūra – no 1999. gada tiek sponsorēts akadēmiskās mūzikas projekts „Rīgas Festivāla Orķestris”; kopš 2007. gada tiek atbalstīts Cēsu Mākslas festivāls, kura ietvaros notiek dažādi kultūras pasākumi, piemēram, klasiskās mūzikas koncerti, operas, baleta izrādes, vizuālās mākslas izstādes; grāmatu mākslas konkurss „Zelta Ābele”.…