Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:193507
 
Evaluation:
Published: 21.08.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Unibankas darbības raksturojums    4
1.1.  Unibankas misija, darbības mērķi, pamatprincipi un stratēģija    4
1.2.  SEB grupa un saistītie uzņēmumi    5
1.3.  Unibankas akcionāri un sponsordarbība    6
1.4.  Personāla politika    7
2.  Unibankas pakalpojumi    9
2.1.  Unibankas pakalpojumu veidi juridiskajām personām un privātpersonām    9
2.1.1.  Konti, to atvēršana un apkalpošana    9
2.1.2.  Norēķinu operācijas    10
2.1.3.  Noguldījumi un investīcijas    11
2.1.3.1.  Noguldījumi    11
2.1.3.2.  Ieguldījumu fondi    12
2.1.4.  Kredīta operācijas, līzings un faktorings    13
2.1.5.  Elektroniskie norēķini    18
2.1.6.  Maksājumu kartes    19
2.2.  Unibankas pakalpojumu veidi tikai juridiskajām personām    21
2.2.1.  Tirdzniecības finansēšana    21
2.2.2.  Uzņēmēja komplekts    22
2.3.  Unibankas pakalpojumu veidi tikai privātpersonām    23
2.3.1.  Studenta Banka    23
2.3.2.  Klienta komplekts    24
3.  Konkurentsituācijas apskats bankas pakalpojumu sniegšanā    25
3.1.  Investīcijas    26
3.2.  Elektroniskie norēķini    27
3.3.  Aizdevumi    27
3.4.  Maksājumu kartes    28
3.5.  Produkti jaunam cilvēkam – Studenta Banka    29
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
Extract

Ar katru gadu notiek arvien lielāka komercbanku stabilizācija un pozīciju nostiprināšana finansu sistēmā. Tas, ka valstī kopumā uzlabojas ekonomiskie rādītāji - pieaug nacionālā kopprodukta apjomi, privātuzņēmēju aptvertā tirgus daļa, palielinās izvedamo preču daudzums u.tml., vienlaikus līdzsvaro arī komercbanku darbu. Aizvien izteiktās tautsaimnieciskās norises ietekmē lielākās bankas un to aktivitātes.
Kā jebkura uzņēmuma un organizācijas, arī bankas darbība var tikt aplūkota no vairākiem aspektiem. Par kredītiestādes darbības rezultātiem ir iespējams spriest, analizējot tās rādītājus pēc pašu kapitāla, aktīvu, noguldījumu un izsniegto kredītu apjomiem. Līdz ar to ir iespējams pamatoti noteikt vai konkrētā bankā notiek attīstība vai regress. Tomēr, lai objektīvi spriestu par kredītiestādes esošās darbības efektivitāti, potenciālu, kā arī faktoriem, kas to ietekmē, nepieciešams veikt vispārēju kredītiestādes iekšējās vides analīzi, kas balstās ne tikai uz iepriekšminēto bankas darbības kvantitatīvo rādītāju analīzi.
Kredītiestāde ir uzņēmums, kura darbība ir saistīta ar pakalpojumu sniegšanu. Finanšu pakalpojumu sniegšanas procesā lielāka nozīme ir darba resursiem (tie, kas sniedz pakalpojumus) un tehniskajiem resursiem (tas, ar kā palīdzību sniedz pakalpojumus). Uzņēmuma stratēģija nosaka, kā un kādās attiecībās sabalansēt šos resursus, lai gūtu optimālu rezultātu. Uzņēmuma darbības efektivitāte ir atkarīga no tā, cik pareizi izvēlēta stratēģija, kas savukārt izriet no objektīvas uzņēmuma iekšējās un ārējās vides faktoru analīzes rezultātiem. Pētāmais uzņēmums ir Unibanka, SEB grupas banka (turpmāk tekstā – Unibanka), kas Latvijas finanšu tirgū darbojas kopš 1993.gada. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register