Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,11 (11%)
Discounted price*:
0,88
Purchase
Add to Wish List
ID number:233746
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Lai efektīvi izmantotu un noteiktu cenu diskrimināciju, nepieciešams ievērot vairākus nosacījumus: „tirgum jābūt segmentētam, bet atšķirīgos segmentos pieprasījuma intensitātei jābūt dažādai. Turklāt nevar pieļaut, ka pircējiem, kas maksā salīdzinoši zemas cenas, būtu iespēja preci pārdot segmentos, kur par to maksā augstāku cenu. Tāpat nevar pieļaut, ka varētu attiecīgajā segmentā pārdot savas preces lētāk kā citi preču ražotāji.”

5. Secinājumi
Secinu, ka lielākoties patēriņa preču tirgus pārdevēji izmanto vairākus paņēmienus vienlaicīgi, piemēram, noteiktam pircēju segmentam noteiktā laikā tiek dota atlaide pirkumam (pircēju segmenta cenu veidošana un laika cenu veidošana). Šādi rīkojoties var panākt lielāku efektu, piesaistīt plašāku uzmanību. Tāpat arī jāsecina, ka dažos gadījumos noteikt atšķirīgas cenas jeb veikt cenu segmentēšanu var tikai tad, ja tā rīkojas arī konkurenti – piemēram, aviokompānija laika cenu veidošanu nevar veikt vienpersoniski, pretējā gadījumā vienkārši potenciālie klienti izvēlēsies citas aviokompānijas pakalpojumus, jo lielākajai daļai pasažieru svarīgāka par kompānijas vārdu ir pakalpojuma cena. Pircēju segmenta cenu veidošana, manuprāt ir visbiežāk izmantotā – to ir samērā vienkārši ieviest un pārbaudīt. Vismaldinošākā no patērētāja viedokļa man šķiet produkta formas cenu veidošana, jo lielākoties, pērkot produktu, mēs neaizdomājamies par tā sastāvu, mēs pērkam labumu, ko tas dos, tā funkcijas, tādēļ ražotājs var mūs efektīvi apmuļķot, piedāvājot savu produktu unikālā iesaiņojumā un izmantojot piemērotu reklāmu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Segmentētā cenu veidošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/233746

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register