Mūsdienās ar reklāmu sastopas ikviens. No tās nav iespējams aizbēgt. Tā ir ik visur - gan žurnālos un avīzēs, televīzijā, internetā, uz ielām, veikalos, tā skan pa radio, to sūta mums uz pastu un e-pastu. Mums, patērētājiem nemanot, ir sācies reklāmētāju karšs par mūsu apziņu, mūsu izvēli un mūsu iedomātām vajadzībām.
Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt.
Tomēr kādu panēmienus profesionāļi izmanto, lai piesaistītu mūsu uzmanību šajā bārgajā reklāmas konkurencē?
Saka, ka trīs visefektīvākās tēmas, uz kuru pamata jāveido laba reklāma ir smiekli, nāve un sekss.
Šajā darbā mēs sīkāk izskatīsim pēdējo minēto paņēmienu.
Seksualitāte ir apkopojošs jēdziens, kurā apvienijas viss, ko mēs saistam ar dzimumtieksmēm, seksuālām darbībām, ar to individuālo un socioloģisko vērtējumu.
Šī darba mērķis ir veidot vispārējo izpratni par to, kā strādā seksualitāte reklāmā un ar ko ir saistīts liels produktu pieprasījums, ko reklamē izmantojot erotiskas reklāmas.…