Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:735267
 
Evaluation:
Published: 25.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Mūsdienās ar reklāmu sastopas ikviens. No tās nav iespējams aizbēgt. Tā ir ik visur - gan žurnālos un avīzēs, televīzijā, internetā, uz ielām, veikalos, tā skan pa radio, to sūta mums uz pastu un e-pastu. Mums, patērētājiem nemanot, ir sācies reklāmētāju karšs par mūsu apziņu, mūsu izvēli un mūsu iedomātām vajadzībām.
Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt.
Tomēr kādu panēmienus profesionāļi izmanto, lai piesaistītu mūsu uzmanību šajā bārgajā reklāmas konkurencē?
Saka, ka trīs visefektīvākās tēmas, uz kuru pamata jāveido laba reklāma ir smiekli, nāve un sekss.
Šajā darbā mēs sīkāk izskatīsim pēdējo minēto paņēmienu.
Seksualitāte ir apkopojošs jēdziens, kurā apvienijas viss, ko mēs saistam ar dzimumtieksmēm, seksuālām darbībām, ar to individuālo un socioloģisko vērtējumu.
Šī darba mērķis ir veidot vispārējo izpratni par to, kā strādā seksualitāte reklāmā un ar ko ir saistīts liels produktu pieprasījums, ko reklamē izmantojot erotiskas reklāmas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1311384
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register