Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,12 (12%)
Discounted price*:
0,87
Purchase
Add to Wish List
ID number:653913
Evaluation:
Published: 12.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Semiotika reklāmu izstrādātājiem palīdz viegli indentificēt mērķa auditoriju. Lielākā daļa reklāmu spēlē uz kulturālajām zināšanām, ar kultūras iezīmēm un to kas šai kultūrai simbolizē. Semiotika palīdz reklāmu izstrādātājiem reklāmās ievietot zīmes, kas palīdz pievilināt mērķa auditoriju kādam prduktam, brendam vai pakalpojumam. Auditorijām, kuras prota atkodēt un pievēršs pastiprinātu uzmanību semiotikai, saprotot reklāmu slēpto vēstījumu var ar lielu iespēju izvairīties no kāres produktu nopirkt. Dizaineriem un radošajām grupām radot reklāmas kampaņas nepārtraukti ir jāseko un jāpievērš uzmanība semiotikai.

SECINĀJUMI
Darba laikā iepazinu arī citus semiotikas atzarus, noskaidroju ka to ir pa tiešām daudz, un katrs šis atzars pēta savu jomu.
Semiotikas pētniecības lauks ir ļoti plašs, tā būtībā aptver visu kas ir saistīts ar jebkāda veida komunikāciju, to var izmantot principā, lai analizētu jebko komunikācijā, noskaidrot zīmes patieso, gan slēpto nozīmi.
Semiotika protams neskar tikai medijus, mākslu, tā arī skar kultūru, katrā valstī un kultūrā pastāv savi noteikumi un ir jāapzinās, ka var būt atšķirības.
Katrs ietvertais simbols/zīme ziņojumā par kaut ko vēsta. Taču vai zīmes tiek izvēlētas ar aprēķinu, vai nē ir atkarīgs no paša ziņas sastādītāja.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,25 €
Work pack Nr. 1346162
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Semiotikas pētniecības lauks un tās pielietojamība medijos, kultūrā un citās jomās”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/653913

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register